Як ProZorro вплине на автодорожню інфраструктуру
Саме по собі рішення про перехід на ProZorro, безумовно, важливе. Особливо в світлі того, що Закон не вимагає цього в обов'язковому порядку. Але та система, яка ще місяць буде працювати, не витримує жодної критики. Система АПС-тендер обслуговувала закупівлю 2 позицій, які загалом становили більше 80% обсягу всіх закупівель у грошовому еквіваленті.
В результаті ціни значно відрізнялися від ринкових. Так, наприклад, при ціні за бітум в 8-9 тисяч гривень за тонну, його закуповували по 12-13 тисяч гривень. При ринковій ціні за паливо в 20-21 тисячу гривень за тонну, закуповували його за 24-25 тисяч гривень. Не складно порахувати, скільки держава зазнала збитків від таких тендерних закупівель.
Але при всьому цьому, факт переходу на систему ProZorro – безперечна перемога. І важливо відзначити роль суспільно-урядової ініціативи "Разом проти корупції", при тиску якої і відбулися ці зміни.
Неодноразові зустрічі експертів ініціативи з керівництвом ДАК і представниками АПС-тендер дали цей результат. Отже, це заслужена перемога. І ми ще раз переконалися в тому, що якщо не сидіти склавши руки і тиснути на владу, то можна домагатися прогресу.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.