Як працювати з плинністю кадрів

30 серпня 2018, 15:00

Згідно з дослідженням, EY People Advisory Services і даними понад 250 провідних компаній, в 2017 році показник плинності кадрів склав 19% – на 3% більше, ніж минулого року.

Цікаво, що люди вважали за краще звільнятися за власним бажанням. Найбільш поширеними причинами стали пошук нових кар'єрних можливостей (94%), особисті обставини (79%) і незадоволеність рівнем оплати праці (76%).

Відео дня

HR, як і керівник компанії, повинен розуміти, що зазвичай риба гниє з голови. Отже, якщо топ-менеджмент не зацікавлений у змінах, то бажання одного HR не вирішить всі завдання і проблеми. Всім відомо: завдання топ-менеджменту – давати фінансові результати і капіталізувати бізнес. Але за будь-якими бізнесами і показниками завжди стоять люди. Отже, керівництво повинно бути зацікавлене в наступності на всіх рівнях і посадах компанії. Зазвичай про це замислюються лише великі міжнародні компанії.

Однак робота з плинністю кадрів актуальна як для великих, так і для малих підприємств. Як уникнути втрати співробітників і не здати позиції на ринку?

Розумійте і приймайте міленіалів

Молоді співробітники хочуть все тут і зараз – вони вільні і хочуть подорожувати, а не сидіти 30 років на роботі. Тут і криється пастка. Міленіал ніколи не прийде в компанію, де "панує" атмосфера вчорашнього дня. Отже, компанії повинні перебудуватися йі інтегрувати сучасні технології в роботу. Крім цього, для міленіала все одно актуальне питання зарплати. Пояснення, що стільки він зможе заробити через 3 роки, а трохи більше – через 5 років, викличуть лише посмішку. Якщо компанія дотримується у питаннях заробітної плати ринкової медіани, тоді пропонуйте молодим людям безперервне навчання і творчий колектив. Також не варто забувати про work-life баланс – для них він дійсно важливий.

Працюйте над унікальною цінністю

Найчастіше корпоративна культура націлена на "білих комірців". У свою чергу, "блакитні комірці" стають справжнім викликом для HR, який повинен постійно вигадувати щось нове для утримання співробітників. Тому компанії повинні постійно працювати зі своїм брендом роботодавця і employee value proposition (унікальною цінністю). У кожній роботі і команді повинні бути свої родзинки, що вигідно відрізняють її корпоративну культуру від іншої. Гроші важливі, але на перших місцях для співробітників зараз – навчання, можливість купувати цікавий досвід, розвиток, надихаючий колектив і адекватний менеджмент. Зараз прийнято міркувати про щастя співробітників, але це одномоментна категорія, на яку впливає не тільки корпоративна культура.

Викорінюйте авторитарність

У деяких компаніях "панує" авторитарна культура: начальство може грубо розмовляти зі співробітниками, підвищувати голос і принижувати тих, хто не впорався із завданням. Але це не нормально і не має нічого спільного з корпоративною культурою. Тому сміливо прощайтеся з людьми, схильними до публічного приниження працівників, грубими в спілкуванні і здатними висловлюватися некоректно на адресу інших. Якщо серед керівництва компанії або департаментів немає поваги, визнання або вдячності до чужої праці, то ви нічого не доб'єтеся. Це робота на рівні софтів. Як тільки прийде розуміння і визнання, що працівник інвестує свій час, здоров'я і життя в компанію, тільки тоді він затримається, навіть якщо ви не пропонуєте найвищу зарплату на ринку.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Показати ще новини
Радіо NV
X