Як працювати з мілленіалами і поколінням Z

15 червня 2018, 14:38

З 2015 року покоління Z переходить у робочу силу. Вони кидають виклик тому, як ми працюємо, і висувають нові вимоги до робочої сили, яка вже складається з чотирьох поколінь.

Покоління Y (мілленіали/народилися між 1981 і 1996 роками) вже становлять більше половини робочого населення. Вони змінили те, як ми працюємо. Мільйони людей є мобільними, кидають виклик традиційній низхідній структурі компаній і хочуть більше співпраці на робочому місці.

Відео дня

Покоління Z - ультимативні технологічні тубільці. Вони більше всіх залежать від зворотного зв'язку, оскільки звикли отримувати його з раннього віку і виросли в епоху стартапів і краудсорсингу, вони, ймовірно, будуть прагнути стати підприємцями.

З огляду на ці фактори, роботодавці, щоб задовольнити потреби співробітників і поліпшити здатності до залучення, утримання та участі, слід докладати більше зусиль, ніж будь-коли раніше.

#1 Створення цінності для ваших співробітників стає важливішим, ніж коли-небудь

Покоління Z значною мірою мотивоване грошима і турбується про своє фінансове становище. Рушійними силами покоління Z на робочому місці є фінансові нагороди і кар'єрні успіхи - більше, ніж для будь-якого іншого покоління перед ними.

Згідно з дослідженнями CareerBuilder, 84% працюючих з покоління Z кажуть, що вони хотіли б слідувати цілям і працювати в компанії, в якій фінансова безпека має більшу актуальність. Крім того, ці працівники бачать свою першу роботу як сходинку, і, ймовірно, змінять свою роботу до десяти разів у віці від 18 до 34 років.

Для того щоб залучати співробітників покоління Z, керівники повинні пропонувати фінансові винагороди і просувати кар'єрний ріст. Але вони також повинні звернути увагу на створення культури і командного духу, які можуть пов'язувати їх з вашою компанією і мотивувати їх залишатися на місці. Створення таких переваг допоможе зменшити плинність, забезпечити взаємодію з працівниками (і вищі доходи) і в кінцевому підсумку привести до того, що Z буде повністю використовувати потенціал.

Для порівняння, мілленіали не так мотивовані грошима. 21% Y змінили свою роботу протягом минулого року, а ще 44% планують покинути своїх нинішніх роботодавців протягом наступних двох років.

Основними причинами високої плинності кадрів є низька залученість, відсутність можливостей просування по службі і недостатнє визнання.

Центральним є створення цінності на робочому місці з привабливою культурою компанії, великим балансом між роботою і життям, і сучасними робочими просторами, які об'єднують технології і надихають творчість.

#2 Технологія знаходиться на підйомі

З демографічними змінами зростає необхідність включення соціальних і цифрових технологій. І хоча Y і Z хочуть цих технологій, вони також борються з відволікаючими факторами, які вони виробляють. Вони працюють з різних місць, готові подорожувати за свої робочі місця і хочуть залишатися на зв'язку цілодобово і без вихідних. 26% говорять, що планують працювати в двох країнах, а 19% хочуть працювати у трьох країнах. Таким чином, будуть процвітати роботодавці, які визнають конкретні переваги виникають мобільних соціальних і мережевих технологій.

Для цього покоління надання можливостей для внутрішньої комунікації виходить далеко за межі Facebook або Slack. Майбутнє робочого місця буде залучати робототехніку та віртуальну реальність. Хоча нові пристрої і платформи пропонують переваги з точки зору продуктивності, охоплення і часу, темна сторона - це той факт, що вони можуть бути вкрай відволікаючими. Постійна перевірка Facebook, Twitter і Instagram відволікає від повсякденних завдань.

Дослідження показують, що для відновлення фокусу після перерви потрібно 25 хвилин. Три головних відволікання уваги на робочому місці - це текстові повідомлення, інтернет і плітки.

Рівні уваги покоління Z скоротилися до восьми секунд, і вони не можуть зосередитися протягом тривалого часу. В інших дослідженнях фактично стверджується, що Z має так звані високорозвинені "восьмисекундні фільтри". Z виріс з необмеженим доступом до інформації і тому навчився фільтрувати екстремальні обсяги інформації за дуже короткий проміжок часу. Вони інтенсивно віддані і зосереджені на інформації, яку вони вважають гідною їхньої уваги.

Завдання для бізнесу в найближчі роки буде полягати в тому, щоб збалансувати ефективність і відволікання сучасних технологій.

Комунікація співробітників не повинна спиратися тільки на внутрішні засоби комунікації, а більше на перевірені і кураторські канали, які можуть бути інтерактивними і швидкими, забезпечуючи водночас ефективну загальнодоступну (підтверджену) інформацію. Співробітникам не потрібно більше 5-10 хвилин на день, щоб бачити і розуміти всі відповідні комунікації та інформацію на робочому місці і в організації.

#3 Керівники Y не призначені для своєї нової ролі

Одна чверть усіх працюючих мілленіалів переміститься на керівні посади, коли бебі-бумери підуть на пенсію, а покоління Z почне рухатися. Проте, Y відчувають себе непідготовленими для цієї зміни. Вони відчувають себе не готовими до вирішення конфліктів, обговорення та управління іншими людьми. Вони відчувають, що у них немає необхідних розумових навичок і вони не здатні спостерігати за старшими від себе поколіннями.

Тому, роботодавці повинні розглянути можливість розвитку наступних навичок для своїх співробітників покоління Y: переконання і вплив, чітке спілкування, управління конфліктами і стратегічна політика.

#4 Мілленіали і покоління Z хочуть частих і тривалих бесід

Тільки 55% співробітників у всьому світі нині дають своїм організаціям високі оцінки за ефективну співпрацю між відділами і функціями. Цей відсоток трагічно невисокий, з огляду на той факт, що Z і Y мають потребу в розмові і частому зворотному зв'язку більше, ніж будь-яке покоління перед ними.

Хоча така розмова і зворотний зв'язок можуть бути цифровими, чутки про те, що молоді покоління більше не цінують спілкування віч-на-віч, просто не відповідають дійсності. Близько 4 з 10 співробітників воліють персональну розмову і спільну роботу на зборах по електронній пошті і текстовим повідомленням.

#5 Боротьба з високим рівнем стресу

Стрес - найбільша перешкода, яка утримує покоління Y і Z від підвищення. 37% від Z і 39% від Y - відчувають труднощі у розвитку через стрес і прийдешнє вигоряння.

Наприклад, у США 18-33-річні і 34-47-річні відзначають середній рівень стресу 5,4 за 10-ти бальною шкалою, в порівнянні з національним середнім значенням 4,9 (здоровий рівень стресу 3,6).

Стрес був названий "епідемією здоров'я 21-го століття". Стрес викликає головні болі, м'язове напруження, запаморочення і втому. Це призводить до того, що працівники менше сконцентровані і, отже, менш продуктивні, на додаток до більш високих витрат на охорону здоров'я і більшої кількості лікарняних днів.

Як вирішення рекомендую надати більш гнучкий час роботи, більше днів відпустки і тривалі перерви - все це творить чудеса для задоволеності співробітників, і ваша компанія побачить довгострокові вигоди від цих заходів.

Створення програм Work/Life допоможе молодим поколінням впоратися зі стресом, привести до підвищення продуктивності і мінімізації витрат.

Підсумок:

Майбутні роботодавці повинні бути гнучкішими, ніж будь-коли раніше. Наступні заходи є одними з найважливіших для підготовки робочого місця для вимог молодих поколінь: співпраця; кар'єрне зростання/просування; можливості розвитку; фінансова стабільність; забезпечення визнання; інтеграція нових технологій; навчання управлінню; баланс роботи/життя.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X