Як обійти конкурентів в освітньому онлайн-бізнесі

21 вересня 2018, 17:00

Кожен підприємець прагне побудувати успішний бізнес, в якій би сфері він не починав працювати. І під успішністю зазвичай мають на увазі широке коло клієнтів, високий дохід і популярність на ринку.

Як показує практика, на шляху до успіху вкрай важливо якісно зробити кілька ключових кроків: вибрати свою нішу і стати в ній найкращим, обійшовши конкурентів.

Визначення ніші допоможе вам точніше вивчити потенційних клієнтів, вести цілеспрямовану рекламу і адаптувати продукт конкретно під очікування вашої цільової аудиторії. А визначити, яку область для діяльності варто вибрати на самому старті, допоможуть відповіді на наступні запитання.

Відео дня

Визначте свої найкращі навички та переваги

Для початку визначтеся, що у вас виходить робити найкраще. Дуже добре, якщо вдасться виділити кілька переваг, причому необов'язково вони повинні бути з однієї сфери. Наприклад, ви можете відмінно монтувати відео, прекрасно знаходите спільну мову з людьми і випікаєте смачні десерти. На перший погляд, це абсолютно різні речі, проте, використовуючи їх, ви можете швидко створити кулінарні онлайн-курси на базі відеоуроків із запрошеними гостями.

Знайдіть болі потенційних клієнтів і їх рішення

Далі подумайте про те, у вирішенні яких проблем ви можете допомогти своїм клієнтам. Люди йдуть на навчання заради задоволення тих чи інших своїх потреб, бажань. Але, щоб їх зрозуміти, варто говорити зі своїми потенційними клієнтами однією мовою. Небагатьох зацікавить рецепт лимонної меренги, а ось «Ідеальний десерт для романтичної вечері» звучить вже зрозуміліше і ближче більшості звичайних людей.

Щоб заговорити мовою клієнта, потрібно його собі уявити у всіх деталях і чітко визначити свою цільову аудиторію. Занадто широко звучить поняття «всі, хто бажає навчитися готувати» і куди краще для грамотного запуску підійде формулювання «Жінки в такому-то віці, мають сім'ю і дохід на такому-то рівні, які йдуть на навчання з таких міркувань і хочуть отримати такі- то результати».

І, нарешті, використовуючи свої переваги, знаючи потенційну аудиторію і її проблеми, ви можете визначитися з напрямом діяльності та сформувати концепцію основного продукту. У ньому повинні міститися найкращі ваші методи, знання і досвід, здатні дати максимальний результат і користь клієнтам.

Визначившись з нішею, оцініть її

Оцінку варто проводити за кількома критеріями, серед яких головний – а чи потрібен зараз ринку ваш продукт, чи зацікавлені в ньому споживачі. Визначити це допоможе ряд різних інструментів, наприклад, Wordstat від Яндекса, що дозволяє прорахувати кількість запитів у потрібній вам ніші. Подібна статистика підкаже, чи цікавить ринок ваш продукт, а значить чи буде на нього попит, який принесе вам дохід.

На жаль, багато бізнесменів-початківців вважають, що їх продукт унікальний і гарний сам собою, а тому клієнти на нього обов'язково знайдуться. Можливо, воно так і буде, але якщо хочете гарантовано отримувати прибуток і розвивати бізнес, то слід керуватися потребами ринку, а не власних уподобань. І перш ніж починати створення продукту, переконайтеся, що він буде відповідати на запити ринку.

Протестуйте продукт перед запуском

Ще одна помилка, характерна для підприємців-початківців, полягає у відсутності тестів. Новий продукт обов'язково варто спробувати на невеликій групі потенційних клієнтів, вислухати їх зауваження і рекомендації для подальшого вдосконалення. Чим більше зворотного зв'язку ви отримаєте, тим краще для ваших майбутніх продажів.

Крім того, можна безпосередньо відвідати профільні форуми та інші майданчики, щоб краще пізнати потреби цільової аудиторії і провести опитування щодо теми вашого продукту. Таким чином вам часто вдасться краще зрозуміти, що конкретно хочуть отримати ваші клієнти і за що вони готові платити.

Пропишіть точкову стратегію просування

Знаючи нішу, маючи на руках готовий продукт, варто продумати стратегію просування: як розповісти про себе потенційним клієнтам і продемонструвати свої переваги перед конкурентами найкращим чином. Для цього використовуйте прості, лаконічні і змістовні посили. У них повинен міститися максимум точної інформації, що відповідає потребам і очікуванням вашої аудиторії, але при цьому вони не повинні виглядати занадто складно і перевантажувати і без того завантажену увагу потенційного клієнта.

Якщо не вдаватися в численні деталі і нюанси, приблизно така комплексна підготовка перед запуском свого бізнесу в сфері онлайн-навчання допоможе вам успішно стартувати, залучити клієнтів і обійти конкурентів на обраному ринку. Як і завжди, успіх – це не тільки питання якісного продукту, але й правильного вибору ніші, ретельного вивчення попиту та грамотного просування своїх послуг.

Показати ще новини
Радіо НВ
X