Як безперервна робота дата-центру впливає на бізнес

23 липня 2018, 15:00

За даними Gartner, збитки бізнесу від простою становлять в середньому $5,6 тис. за хвилину. Хоча залежно від розміру підприємства масштаб збитків варіюється, ці цифри становлять реальну загрозу для бізнесу.

У 45% випадків простої призводять до закриття підприємств, при цьому 25% підприємств, які пережили подібні кризи, закриваються протягом наступних 2 років.

Людський фактор – головна причина виникнення інцидентів, які призводять до суттєвих простоїв. Неналежний рівень компетентності, звичайна неуважність або навіть недбалість персоналу часто призводить до серйозних помилок.

Відео дня

Екстрену ситуацію також можуть спровокувати незаплановані поновлення і різні виправлення в системі або програмному забезпеченні. Такі ситуації є другою основною причиною простоїв. За ними слідують технічні неполадки в серверній, перебої в подачі електрики, пожежа та інші надзвичайні події.

За відсутності належного плану аварійного відновлення простої стають істотними за часом, можуть бути від кількох годин до кількох днів, і в результаті стають критичними для подальшої долі всього бізнесу. Кожна хвилина простою – це істотний удар по репутації компанії, який, до того ж, дорого обходиться: наприклад, малому бізнесу з річним оборотом в 100 тис. євро година простою коштуватиме понад € 7 тис.

Прорахувати простій вашого бізнесу можна за допомогою нашого онлайн калькулятора.

І все-таки, як уникнути долі 45% підприємств, які закриваються після подібних подій? ІТ-експерти закликають звернути увагу на критичність своїх бізнес-процесів і завчасно подбати про план аварійного відновлення для стабільного розвитку і доступності бізнесу. Незважаючи на той факт, що у 70% підприємств є план відновлення, в 33% випадків вони все одно виявляються не підготовлені до атак: недостатньо просто розробити план дій – його необхідно впровадити. Оптимальний варіант – довірити його розроблення і реалізацію професіоналам, які врахують індивідуальні потреби конкретного бізнесу і забезпечать покрокову міграцію в надійний дата-центр без непередбачених простоїв.

При виборі ІТ-провайдера слід орієнтуватися на міжнародні стандарти якості, наприклад, на сертифікат ISO 22301:2012 з управління безперервністю бізнесу (Business Continuity Management System). Адже рівень безперебійності дата-центру відіграє ключову роль у диверсифікації ризиків і забезпеченні безперервної роботи будь-якого підприємства, тому інфраструктура повинна відповідати світовим стандартам з управління безпекою та безперервністю бізнесу. Сертифікація ISO 22301:2012 означає визнаний на міжнародному рівні стандарт, який вважається єдиною в світі надійною основою для ефективного управління безперервністю бізнесу. В аварійній ситуації клієнти сертифікованого дата-центру будуть впевнені, що їх ІТ-платформа буде оперативно відновлена.

Сертифікація підтверджує, що діяльність дата-центру буде відновлено в найкоротші терміни після інциденту. Відповідність вимогам ISO 22301:2012 забезпечує обробку і зберігання даних необхідним високим рівнем доступності, який дозволяє ефективно запустити план аварійного відновлення у випадку виникнення інциденту. Це важлива гарантія для підприємства, адже дата-центр не тільки місце обробки і зберігання даних, але й резервна локація для відновлення за лічені хвилини.

Незважаючи на часті заяви про високу доступність та безперервність, лише частина дата-центрів на практиці впровадила необхідні процеси і процедури для забезпечення надійної роботи і має тому підтвердження. Сертифікація системи безперервності бізнесу дозволяє захистити організацію від перебоїв діяльності, знизити їх ймовірність, і забезпечити умови для відновлення діяльності центру обробки даних в разі будь-яких збоїв. Сертифікація ISO 22301:2012 підтверджує відповідність світовим стандартам галузі і найсуворішим вимогам, що визначають планування, створення, впровадження, експлуатацію, моніторинг, перевірку, обслуговування і постійне вдосконалення документованої системи управління.

Днями компанія DEAC анонсувала, що обидва дата-центри в Ризі отримали високу оцінку сертифікації ISO 22301:2012, а також незалежне підтвердження про використання найбільш ефективних і швидких способів відновлення діяльності дата-центру в разі перебоїв. До сфери сертифікації DEAC входить адміністрування та послуги виділених серверів і дата-центрів, включно з хмарними сервісами, розміщенням обладнання і мережевими послугами.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X