Як безперервна робота дата-центру впливає на бізнес
За даними Gartner, збитки бізнесу від простою становлять в середньому $5,6 тис. за хвилину. Хоча залежно від розміру підприємства масштаб збитків варіюється, ці цифри становлять реальну загрозу для бізнесу.
У 45% випадків простої призводять до закриття підприємств, при цьому 25% підприємств, які пережили подібні кризи, закриваються протягом наступних 2 років.
Людський фактор – головна причина виникнення інцидентів, які призводять до суттєвих простоїв. Неналежний рівень компетентності, звичайна неуважність або навіть недбалість персоналу часто призводить до серйозних помилок.
Екстрену ситуацію також можуть спровокувати незаплановані поновлення і різні виправлення в системі або програмному забезпеченні. Такі ситуації є другою основною причиною простоїв. За ними слідують технічні неполадки в серверній, перебої в подачі електрики, пожежа та інші надзвичайні події.
За відсутності належного плану аварійного відновлення простої стають істотними за часом, можуть бути від кількох годин до кількох днів, і в результаті стають критичними для подальшої долі всього бізнесу. Кожна хвилина простою – це істотний удар по репутації компанії, який, до того ж, дорого обходиться: наприклад, малому бізнесу з річним оборотом в 100 тис. євро година простою коштуватиме понад € 7 тис.
Прорахувати простій вашого бізнесу можна за допомогою нашого онлайн калькулятора.

І все-таки, як уникнути долі 45% підприємств, які закриваються після подібних подій? ІТ-експерти закликають звернути увагу на критичність своїх бізнес-процесів і завчасно подбати про план аварійного відновлення для стабільного розвитку і доступності бізнесу. Незважаючи на той факт, що у 70% підприємств є план відновлення, в 33% випадків вони все одно виявляються не підготовлені до атак: недостатньо просто розробити план дій – його необхідно впровадити. Оптимальний варіант – довірити його розроблення і реалізацію професіоналам, які врахують індивідуальні потреби конкретного бізнесу і забезпечать покрокову міграцію в надійний дата-центр без непередбачених простоїв.
При виборі ІТ-провайдера слід орієнтуватися на міжнародні стандарти якості, наприклад, на сертифікат ISO 22301:2012 з управління безперервністю бізнесу (Business Continuity Management System). Адже рівень безперебійності дата-центру відіграє ключову роль у диверсифікації ризиків і забезпеченні безперервної роботи будь-якого підприємства, тому інфраструктура повинна відповідати світовим стандартам з управління безпекою та безперервністю бізнесу. Сертифікація ISO 22301:2012 означає визнаний на міжнародному рівні стандарт, який вважається єдиною в світі надійною основою для ефективного управління безперервністю бізнесу. В аварійній ситуації клієнти сертифікованого дата-центру будуть впевнені, що їх ІТ-платформа буде оперативно відновлена.
Сертифікація підтверджує, що діяльність дата-центру буде відновлено в найкоротші терміни після інциденту. Відповідність вимогам ISO 22301:2012 забезпечує обробку і зберігання даних необхідним високим рівнем доступності, який дозволяє ефективно запустити план аварійного відновлення у випадку виникнення інциденту. Це важлива гарантія для підприємства, адже дата-центр не тільки місце обробки і зберігання даних, але й резервна локація для відновлення за лічені хвилини.
Незважаючи на часті заяви про високу доступність та безперервність, лише частина дата-центрів на практиці впровадила необхідні процеси і процедури для забезпечення надійної роботи і має тому підтвердження. Сертифікація системи безперервності бізнесу дозволяє захистити організацію від перебоїв діяльності, знизити їх ймовірність, і забезпечити умови для відновлення діяльності центру обробки даних в разі будь-яких збоїв. Сертифікація ISO 22301:2012 підтверджує відповідність світовим стандартам галузі і найсуворішим вимогам, що визначають планування, створення, впровадження, експлуатацію, моніторинг, перевірку, обслуговування і постійне вдосконалення документованої системи управління.
Днями компанія DEAC анонсувала, що обидва дата-центри в Ризі отримали високу оцінку сертифікації ISO 22301:2012, а також незалежне підтвердження про використання найбільш ефективних і швидких способів відновлення діяльності дата-центру в разі перебоїв. До сфери сертифікації DEAC входить адміністрування та послуги виділених серверів і дата-центрів, включно з хмарними сервісами, розміщенням обладнання і мережевими послугами.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.