Де є гроші для логістів

0 коментувати
Вантажні перевезення автомобільним транспортом в Україні скорочуються на 5-10% щорічно. Але не все так погано

Єдиний сектор, який демонструє приріст, - це сегмент поштово-логістичних послуг (експрес-доставка кореспонденції та вантажів). Тільки за минулий рік в грошовому вираженні він збільшився на 39%.

Багато в чому така позитивна динаміка була обумовлена сектором e-commerce, тобто наданням послуг клієнтам інтернет-магазинів, які використовували вантажоперевізників для доставки своїх покупок. Однак далеко не всім гравцям ринку вдалося "зняти вершки" з ситуації, що склалася. Якщо подивитися на дослідження сегмента, проведене Українською асоціацією директ-маркетингу (УАДМ), можна побачити суттєву втрату власної частки ринку державним монополістом (з 42% в 2013 році до 32% в 2015 році). Здавалося б, саме ця компанія надає своїм клієнтам найбільш вигідні умови з точки зору цінової політики, яка є базовим критерієм для багатьох галузей економіки в даний час. Тобто сам собою напрошується висновок про те, що конкретно в нашому динамічно зростаючому сегменті вартість послуги вже не для всіх споживачів є пріоритетом при виборі компанії.

І тут ми підходимо до тенденції, яку підхопили лідери ринку, включно з компанією Ін Тайм. Клієнтоорієнтованість і кліентоцентричність стають основними умовами нарощування власного бізнесу служб доставки (як це мало б бути і в інших галузях, якби економіка розвивалася еволюційно, а не перебувала в стані стагнації). Ми почали міняти власну внутрішню політику відповідно до трендів кінця минулого року.

Йдеться про цілу низку заходів, спрямованих на поглиблення діалогу зі споживачем: від збільшення точок безпосередньої комунікації (в відділеннях, через call-центр, на віртуальних майданчиках тощо) до прискорення процесів зворотного зв'язку, від введення нових послуг до посилення залученості клієнтів і персоналу в процеси розвитку компанії. Останнє, до речі, багато в чому допомагає не тільки оперативно реагувати на поточні потреби клієнтів, але і прогнозувати майбутні запити споживачів.

До речі, в рамках цієї ж стратегії ми в липні поточного року почали процес ребрендингу Ін Тайм, спрямований на донесення тез про простоту, лаконічність і надійність нашої служби до українців. Перші результати вже є. За 5 місяців 2016 року наша компанія збільшила дохід на 52%, і ми бачимо ресурси для нарощування позитивної динаміки.

Така позиція повинна стати пріоритетом для багатьох компаній, які хочуть не тільки залишитися на ринку, але і зробити якісний стрибок у власному бізнесі. Це єдина можливість суттєво збільшити конкурентоспроможність українських вантажоперевізників.

Журнал Новое Время №38

Тема номера – Спецназ Кремля. Російське ГРУ перетворилося в монстра з багатомільярдним бюджетом, який смішить світ безглуздою поведінкою своїх «шпигунів».

Читати журнал онлайн
Ukraine-2020

Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів
Якщо Ви бажаєте вести свій блог на сайті Новое время Бізнес, напишіть, будь ласка, листа за адресою: kolonka@nv.ua

Експерти ТОП-10

Читайте на НВ style

Останні новини

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: