Хто і як перевіряє безпеку євроблях і американських «битків» в Україні
Хто оцінює технічний стан імпортних автомобілів з пробігом.
За останнє десятиліття Україну буквально заповнили старі машини з-за кордону. Це і скандально відомі євробляхи, і автомобілі з американських аукціонів, а також транспорт з Кореї, Грузії та інших країн. Деякі з них пройшли митне очищення і отримали реєстрацію всередині країни. Багато ж досі пересуваються на іноземних номерах або ж перебувають у технічно несправному стані: десь обсяг вихлопів перевищує всі допустимі норми, десь викликають занепокоєння стан кузова або ходової частини.
Для пересування по дорогах загального користування власники таких авто зобов’язані зареєструвати його в сервісному центрі МВС, отримати техпаспорт і держномери. І тут є свої суворі вимоги. Особливо це стосується безпеки експлуатації транспортного засобу.
Європейське регулювання. Обов’язковим документом у процедурі держреєстрації ввезеного і вже розмитненого авто є сертифікат, який підтверджує відповідність транспортного засобу його конструкції і технічній документації заводу-виробника.
Хто може оцінити, наскільки автомобіль відповідає цим вимогам? Багато хто помилково вважає, що зробити це можуть механіки на СТО. А тепер правильна відповідь.