Що чекає індустрію гемблінгу у 2023: Світові тренди та Україна

10 грудня 2022, 09:22

Ігрова галузь в Україні динамічно розвивається попри війну. Українські гемблінг-оператори вже стали невід'ємною частиною світового ринку, а отже світові тенденції тепер актуальні для нас, як ніколи раніше.

Індустрія гемблінгу є й драйвером розвитку інших галузей — завдяки росту сфери, зростають можливості для країни: нові системи банкінгу, безпеки даних, цифровізація тощо.

Відео дня

Восени в Барселоні відбувся SBC Summit Barcelona — місце, де світові лідери спортивних ставок та iGaming збираються, щоб обговорити майбутнє галузі, обмінятися знаннями та налагодити потужні зв’язки. Деякі британські ресурси пишуть, що цього року був рекорд за кількістю учасників. Захід дійсно масштабний і бачимо, що сфера в світі динамічно зростає.

Говорячи про нововведення та зміни у сфері гемблінгу, необхідно звернути увагу на те, які виклики вони несуть. Прогнозувати нові тренди потрібно з точку зору задач, які постануть перед організаторами для впровадження цих змін.

Виходячи з цих інсайтів, є кілька змін, які торкаються та розвивають індустрію.

Головне — легалізація та зміна правил гри. Все більше країн в Європі стають регульованими в галузі гемблінгу. Цього року підтягнулася Канада, а саме — регіон Онтаріо. З одного боку ця тенденція ускладнює оперування, а з іншого — це виводить бізнес в легальне поле, а отже дає більше можливостей для розвитку.

Стає все більше розмов і стендів на конференції щодо криптовалюти. Вона стає популярним методом платежів, а не тільки інвестицій. На нас це також чекає, адже Україна готує законопроєкти по її легалізації.

Тема відповідальної гри нікуди не зникла. Тому й задачі перед собою цей тренд несе ті ж самі. Для прикладу, одна з задач цього напрямку — самообмеження гравця на платформі з точки зору операційної системи.

Маркетинг. Цей напрям тісно перетинається з темою відповідальної гри. Основною задачею маркетингу залишається змінювати ставлення користувачів до індустрії, акцентуючи переваги ліцензійних платформ.

Клієнтоорієнтованість. Тут все стабільно — кожна компанія багато працює над тим, щоб сервіс був якісним, а відповіді та виплати швидкими.

Геополітичні питання. Гостра тема сьогодення «чи планують закордонні партнери співпрацю з росією?». На щастя, нікому не цікава рф, розмови серед спікерів про неї не ведуться і виходити на її ринок інтересу ні у кого немає. Окрім того, що це країна-терорист, ринок її замалий (незважаючи на її розмір), в порівнянні з Німеччиною чи Британією.

Як це все впливатиме на український ринок?

Ігрова сфера в Україні дійсно на високому рівні. Завдяки потужному розвитку IT галузі, наші гравці отримують від операторів широкий спектр можливостей: платіжні рішення, зручний банкінг, тощо. Робота з клієнтським досвідом так само розвинута, навіть, може стати прикладом для багатьох міжнародних онлайн-казино. Тому можна сказати, що український гемблінг розвиватиметься пліч-о-пліч зі світом. Та принесе нові виклики та задачі, зокрема:

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Легалізація криптовалюти. Вона й надалі буде набирати оберти у використанні, а для країни її легалізація принесе багато плюсів.

Пропаганда відповідальної гри. Тут маємо позитивний прогноз — гравці звикнуть до цього та будуть приходити тільки за власним бажанням.

Комунікація та реклама. Нові шляхи, як екологічно донести до користувачів ідеї відповідальності та користування легалізованими сервісами.

Насправді, з цього переліку основною темою залишається — принципи відповідальної гри. Якщо хтось досі вважає, що це не задача організаторів, він помиляється. Що повинні робити компанії в цьому полі? По-перше, технічні нововведення на сайтах за прикладом європейських операторів. По-друге, постійна комунікація з клієнтом. Для цього компаніям варто виділяти технічні та людські ресурси для впровадження якісного сервісу та спілкування з користувачами.

Як у світі, так і в Україні сферу будуть змінювати зовнішні чинники та регулятори. Кількість гравців буде збільшуватись завдяки тому, що рекламні кампаній операторів ставатимуть більш привабливими. І це буде відбуватись зокрема через просування ідей відповідальної гри. Український гемблінг часто стає новатором в промо, оперуванні та акціях, європейський — в ігровому контенті та виробництві ігор. Метч цих двох тем і відбувся у Барселоні. Спілкування та обмін досвідом завжди рухають сферу вперед. А отже, маємо надію, що формат конференцій та самітів згодом повернеться і до України та це принесе ще більше позитивних змін в індустрії.

Показати ще новини
Радіо NV
X