Бориспіль "відкриє ворота" лоукостам

3 коментувати
Тиждень тому ми представили для обговорення громадськості проект плану стимулювання авіаперевізників

Документ викликав широкий резонанс і отримав позитивну оцінку у експертів і нас, безумовно, це порадувало. Для самого аеропорту «Бориспіль» цей документ - значуща подія. У питанні стимулювання авіаперевізників ми користуємося наказом Міністерства інфраструктури, який дає можливість застосовувати знижки і визначає граничну вартість аеропортового збору.

До недавнього часу користуватися цими знижками могла в основному базова авіакомпанія. І на сьогодні це принесло більше ніж позитивний результат. У 2016 році у спільній діяльності ми досягли серйозних успіхів. Пасажири з багатих ринків стали частіше вибирати наш аеропорт як пункт своєї пересадки. Для цього нами були створені необхідні умови, в той час як базова авіакомпанія забезпечила серйозне зростання пасажиропотоку. Далі успіх потрібно розвивати, концентруючись на питаннях відкриття нових ринків, у співпраці як з «історичними», так і з новими авіаперевізниками.

Потенціал тут ще дуже великий і ми це чітко бачимо. Навіть враховуючи вплив на пасажиропотік таких негативних факторів, як слабка платоспроможність населення, невисока привабливість країни для міжнародного бізнесу, безліч нових «прямих» напрямків чекають свого відкриття. Пріоритетними можу назвати такі країни як Німеччина, Франція, Іспанія, Португалія, Італія. У кожну з перерахованих держав ми літаємо в один, два або максимум три пункти призначення, притому, що попит вочевидь вищий.

Мета: лоукости і +50%

З огляду на ці міркування, ми створили гнучку систему знижок, покликаних стимулювати розвиток як наших давніх, так і нових партнерів. В тому числі і лоукост-перевізників, яким, враховуючи трансформації в системах класичних і бюджетних перевезень на європейському ринку, ми приділяємо особливу увагу. «Чистих» лоукост і «чистих» класичних авіакомпаній сьогодні практично немає. Всі вони так чи інакше переймають технології одна в одної. Прикладом тому є і наша базова авіакомпанія МАУ, яка вже дуже широко застосовує типові технології для лоукост-перевізників.

У питанні залучення великих бюджетних авіакомпаній ми враховуємо останні тенденції в їхньому розвитку. Нещодавно ми в аеропорту «Бориспіль» проводили круглий стіл, де обговорювали перспективи приходу лоукост-компаній. Представник авіакомпанії WizzAir повідомив нам, що бюджетні авіакомпанії (в класичному розумінні цієї моделі) починали свою діяльність як перевізники гастарбайтерів, потім підключили туристів, а сьогодні вже перевозять всі категорії пасажирів, включно з бізнес-пасажирами.

Крім того, їх цікавлять не тільки невеликі аеропорти через дешевизну послуг, а й великі хаби. І в цьому ми бачимо свій шанс стати в найближчій перспективі партнером одній або кільком великим європейським бюджетним авіакомпаніям, як-от Ryanair, WizzAir, Norwegian або іншій.

Мета нашої публічної оферти полягає в тому, щоб продемонструвати готовність стати своєрідним співінвестором для наших давніх і нових партнерів. Ми готові надати високу знижку, щоб допомогти розвитку ринку. У 2016 році аеропорт «Бориспіль» заробив рекордну суму – 1,4 млрд грн. і, відчуваючи, що ми твердо стоїмо на ногах, ми демонструємо готовність підтримати авіаперевізників. За попередніми підрахунками, результатом такої підтримки може стати зростання пасажиропотоку вже в найближчі роки більш ніж на 50%.

Розроблена наша оферта таким чином, щоб кожна авіакомпанія, яка об'ємно возить пасажирів, отримала свою частину знижки. Розписано пропозицію по сегментах – від 200 тис. пасажирів одні преференції, від 300 до 600 інші і так далі. Завдання полягає в тому, щоб авіакомпанії побачили економічну доцільність зростати в аеропорту «Бориспіль». І наші авіаперевізники вже підтвердили свою зацікавленість у тому, щоб наша пропозиція отримала підтримку Мініфраструктури.

Документ був попередньо розглянутий на комітеті авіаперевізників аеропорту «Бориспіль». Загалом у нас 40 авіакомпаній, які літають у більш ніж 100 напрямків. Ми відповіли на всі запитання, які цікавили партнерів, і, тільки переконавшись у тому, що розроблений документ є ринковим, направили його на затвердження до органу управління. Сподіваємося, що до кінця поточного місяця він пройде всі необхідні узгодження і отримає підтримку.

Зростання - це відповідальність

Стимулюючи зростання пасажиропотоку, ми усвідомлюємо власну відповідальність за його забезпечення. Чим більше буде в аеропорту «Бориспіль» авіакомпаній, чим більше в них маршрутів, тим складніше наше завдання щодо створення необхідних європейських умов. Сучасний ринок нам диктує чіткі вимоги, яких необхідно дотримуватися. Однозначно, з урахуванням перспективи, нам потрібно буде багато чого змінити в аеропорту. Так, вже цього року планується добудова зони транзитних пасажирів, що зробить комфортнішим пересадку і скоротить її час. Планується реконструкція перону D біля однойменного терміналу.

У цьому ж році буде розширено процесор з сортування багажу і змінена технологія перевірки на авіаційну безпеку. Останнє вже цього літа дозволить скоротити час проходження процедури на близько 30%. За рахунок економії цього часу ми прагнемо дати пасажиру більше можливості на корисне проведення часу – щоб перекусити, зробити покупку, просто відпочити. Це, своєю чергою, стане додатковим стимулом для зростання неавіаційних доходів аеропорту.

Тобто, вже зараз ми працюємо на всіх без винятку напрямках, пов'язаних з очікуванням пасажира. А із зростанням пасажиропотоку, який ми очікуємо за результатами затвердження системи знижок для авіаперевізників, ця робота буде розширюватися по мірі необхідності.


Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів
Якщо Ви бажаєте вести свій блог на сайті Новое время Бізнес, напишіть, будь ласка, листа за адресою: kolonka@nv.ua

Експерти ТОП-10

Читайте на НВ style

Останні новини

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: