Довіра в команді. Менеджер починає з себе і виграє

6 червня 2020, 12:00
НВ Преміум

Шість кроків до роботи з душею

Довіра — дуже непросте почуття. Головними його «китами» можна назвати порядність, чесність, відкритість і повагу. Несподівано, але в 21 столітті саме ці благородні риси вийшли на перше місце в людській системі цінностей.

Відео дня

Інтерес до теми довіри виник після того, як дослідження Світового економічного форуму 2015 року показали, що на високу репутацію бренду впливає не тільки фінансова ефективність. Фінансові показники опинилися лише на 10 позиції (39%) переліку чинників, які впливають на рейтинг. А довіра в команді твердо посіла своє місце в четвірці лідерів впливу (65%).

Водночас дослідження APA (American Psychological Association) засвідчили, що 36% співробітників не довіряють керівництву і відчувають несправедливість щодо себе.

«Ці показники повинні пробудити від сну роботодавців», — каже доктор психології Девід Баллард, керівник одного з Центрів АРА. «Довіра відіграє важливу роль у кожній компанії, з одного боку впливаючи на психологічний стан людини, а з іншого — на ефективність роботи бізнесу загалом».

Керівник і співробітники: переваги ефективної комунікації

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X