Стисло і зрозуміло: Ціни на квартири в Києві можуть зрости вдвічі

28 травня 2021, 13:08

П’ятниця, 28 травня. Щоденний моніторинг головних новин про бізнес та економіку в Україні.

  • До кінця 2023 року ціни на квартири в Києві можуть зрости майже вдвічі — до $2 тис. за квадратний метр, прогнозує генеральний директор компанії — виробника будівельних матеріалів «Ковальська» Сергій Пилипенко. Зростання цін на 15-20% цього року буде викликане зростанням вартості будівельних матеріалів, сказав він на конференції Конфедерації будівельників «Посткарантинний розвиток» в середу в Києві. За його словами, світове зростання цін на залізо і сталь призводить до зростання місцевих цін на 30-40%.

Відео дня

  • Budhouse Group, один з найбільших девелоперів України, планує інвестувати €314 млн у три проекти протягом наступних трьох років, повідомив Інтерфакс-Україна засновник й акціонер компанії Анатолій Шкрібляк. В Одесі група витратить €12 млн на завершення робіт над торгово-розважальним центром Yessa, відкриття якого заплановано на осінь 2022 року. У Запоріжжі Budhouse цього літа розпочне роботу в ТЦ  «Хортиця», торговому центрі вартістю €82 млн, на території колишнього промислового майданчика на великій трасі. Після завершення цих двох проектів Budhouse розпочне реалізацію проекту Hartz Mall вартістю €220 млн на проспекті Перемоги в Києві, неподалік вулиці Златоустівської. Він буде багатофункціональним — торговим, розважальним й офісним центром.

  • Україна має видобувати гори металургійного шлаку і золи для виробництва дорожньо-будівельних матеріалів, пише Європейська бізнес-асоціація в новому 44-сторінковому дослідженні. Посилаючись на європейський досвід, в дослідженні наголошується, що за рахунок переробки побічних продуктів виробництва сталі Україна скоротить промислові відходи і видобуток піску та гравію. «Стимулювання використання золошлакових матеріалів і гірських порід, крім зниження матеріальних витрат, поліпшить стан навколишнього середовища», — йдеться в дослідженні. Півроку тому Україна прийняла національні стандарти використання шлаку для дорожнього полотна і покриття.

  • Renault і ЗАЗ, або Запорізький автомобілебудівний завод, планують випустити цьогоріч 10 тис. автомобілів. Колись найбільший автомобільний завод України, ЗАЗ припинив виробництво автомобілів в 2018 році. У вересні минулого року Renault Group уклала угоду із ЗАЗом на виробництво автомобілів для внутрішнього ринку. У пострадянський період виробництво ЗАЗ сягнуло піку в 2008 році — 257 600 автомобілів.

  • «АвтоКрАЗ», або Кременчуцький автомобільний завод, підписав трирічний контракт на поставку великовантажних автомобілів й автоцистерн для армії США, повідомляє компанія. АвтоКрАЗ — єдиний в Україні виробник великовантажних автомобілів повного циклу, що спеціалізується на позашляхових моделях з повним приводом.

  • Lyft, друга після Uber компанія з оренди райдшерингу в США, планує відкрити в Києві офіс досліджень і розробок і найняти більше 80 інженерів, повідомляє Dou.ua. «Завдяки великій базі висококваліфікованих фахівців в сфері технологій і високорозвиненого ІТ-сектора Україна і Київ зокрема — ідеальне місце для Lyft Engineering», — кажуть в компанії. Київський офіс зосередиться на створенні цифрових карт Lyft, які представлені в 656 містах США та Канади. Минулого місяця іспанська компанія з доставки їжі Glovo і французька служба каршерингу BlaBlaCar оголосили про плани відкрити науково-дослідні центри в Києві.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

  • Минулого тижня турецька будівельна компанія Onur підписала контракт з Укравтодором на розробку техніко-економічного обґрунтування модернізації дороги Стрий-Мукачево в автомагістраль. Наразі поїздка дорогою протяжністю 160 км, що з'єднує Львівську та Закарпатську області, триває 2,5 години. Після завершення дослідження проект буде виставлений на міжнародний тендер як державно-приватне партнерство, повідомляє дорожнє агентство у Facebook.

  • Білорусь опустилася на сьоме місце серед торгових партнерів України товарами в першому кварталі цього року, повідомляє Укрінформ. По товарах і послугах на Білорусь за січень-березень припадало 3,7% зовнішньої торгівлі України. Торгівля знизилася останніми роками, оскільки Україна диверсифікується в бік від Росії. Білорусь часто слугує як країна для транзиту товарів, заборонених для прямої торгівлі між Росією й Україною.

  • Рішення про заборону імпорту електроенергії з Росії та Білорусі в середу прискорить інтеграцію України з європейською системою ENTSO-E, повідомив учора міністр енергетики Герман Галущенко послу Німеччини в Україні Анке Фельдгузен. Ця синхронізація має відбутися до кінця 2023 року. Створена в 2008 році, ENTSO-E, або Європейська мережа операторів систем передачі, представляє 42 операторів систем передачі електроенергії з 35 європейських країн.

  • «Офіційна мета, до якої ми рухаємося і наполегливо працюємо, — це піти від електричних мереж РФ і Білорусі до 2023 року й інтегруватися в європейську, щоб об'єднати наші електричні мережі», — заявив міністр закордонних справ України. Про це вчора ввечері Дмитро Кулеба заявив в ефірі ток-шоу телеканалу 1 + 1 «Право на владу».

  • AirBaltic повідомляє, що обліт повітряного простору Білорусі коштуватиме йому €200 тис. на місяць через додаткові витрати на пальне. 29 рейсів, або 8,1% від загального числа, мають відбуватися в обліт. Національна авіакомпанія Латвії літає чотири рази на тиждень з Риги до київського Борисполя і один раз на тиждень до Одеси.

  • Вчора два урядових чиновники заявили, що створення національної авіакомпанії України є пріоритетним проектом. Прем'єр-міністр Шмигаль сказав, що новому міністру інфраструктури Олександрові Кубракову була поставлена мета «прискорити перемовини» з іноземними виробниками літаків та іноземними авіакомпаніями про партнерство. Зрештою уряд хоче, щоб нова авіакомпанія літала тільки літаками Антонова українського виробництва, але заводу належить надолужити згаяне за іншими державними замовленнями.

  • Авіакомпанія може бути запущена до кінця цього року, повідомив телеканалу «Україна» заступник глави адміністрації президента Кирило Тимошенко. Оскільки національна авіакомпанія орієнтована на внутрішні рейси, Тимошенко зазначив, що урядовий проект «Велике будівництво» передбачає будівництво або модернізацію аеропортів в Чернівцях, Дніпрі, Херсоні, Кривому Розі, Мукачево, Полтаві та Рівному.

  • Аеропорт Херсон починає реконструкцію вартістю $11 млн, розширюючи і зміцнюючи свою бетонну злітно-посадочну смугу завдовжки 2500 метрів. Завдяки поліпшеному висвітлення і навігаційним засобам аеропорт зможе обслуговувати такі далекобійні реактивні літаки, як Boeing 767-300.

  • Найбільший проект реконструкції аеропорту в Україні. Міжнародний аеропорт «Дніпро» — тепер офіційна нова назва. Міністерство інфраструктури курирує проект вартістю $141 млн з реконструкції аеропорту і його злітно-посадкової смуги завдовжки 3 км в промисловому місті з населенням понад 1 мільйон осіб. Учора під час візиту до Дніпра прем'єр-міністр Шмигаль пообіцяв добудувати аеропорт до кінця 2023 року.

  • Вантажоперевезення, ключовий показник економічної активності, в січні-квітні зросли на 0,7% в порівнянні з першими чотирма місяцями минулого року, повідомляє Державна служба статистики. Вантажоперевезення автомобільним транспортом зросли на 7%, до 62 млн тонн. Вантажоперевезення залізницею знизилися на 1,2%, до 95,5 млн т. Річкові вантажі знизилися на 9%, до 1,2 млн тонн.

  • Для заохочення приватних інвестицій в морські порти Управління морських портів України планує зосередити увагу на днопоглиблювальних роботах і дозволити компаніям будувати й обслуговувати причали на основі концесій. Оскільки будівництво кожного причалу обходиться в $20-50 млн, у державного відомства немає капіталу для задоволення попиту, заявив учора на Українському форумі портів 2021 в Одесі голова наглядової ради Андрій Гайдуцький.

Від редактора:

Учора член Кабінету міністрів попросив мене про підписку на UBN. Я заповнив анкету. Але скажіть своїм друзям і колегам, що це дуже легко — просто зареєструйтеся тут. Наша читацька аудиторія неухильно зростає. А наступного тижня ми запускаємо нашу 9-ту мову. Слідкуйте за оновленнями. З повагою, Джим Брук.

Стисло і зрозуміло — щоденний моніторинг ділових новин. Публікується в партнерстві з Ukrainian Business News (UBN). Републікацію повної версії тексту заборонено.

Натисніть підписатися, щоб отримувати ранкову розсилку UBN з новинами, заснованими на фактах, для інвесторів та інвестиційних менеджерів в Україні.

Показати ще новини
Радіо NV
X