Чому зросли продажі дизельних автомобілів

13 серпня 2018, 17:30

В Україні дорожчають всі види палива. Таке подорожчання впливає на автомобільний ринок і змінює тенденції на авторинку.

Зараз можна купити непоганий дизельний автомобіль за скромною ціною. Наприклад, Audi A3 2017 року випуску на дизпаливі коштує $24 тис. Аналогічна машина з бензиновим двигуном – $40 тис. За перше півріччя 2018 року продажі дизельних автомобілів виросли на 40% і побили всі рекорди. Саме дизелі зайняли основну нішу на авторинку і затьмарили навіть машини на єврономерах.

Відео дня

Звичайно така ситуація – це проблема для тих постачальників хто не поставляє у великих обсягах дизельні автомобілі. На сьогодні з бензиновим двигуном на рівних може конкурувати тільки дизельний. Електромобілі, навіть при темпі зростання продажів 50-100%, займають не більше 5% ринку. А ось дизельні автомобілі – це дійсно удар по всьому ринку, тому що зараз ніхто з бензинових постачальників не може з ними конкурувати.

На ціну дизельних автомобілів впливає те, що в усьому світі активно відмовляються від використання дизельного палива. Нормативні вимоги до бензинів Євро-6, Євро-7 збільшуються, а екологічні норми постійно посилюються. Такі країни Європи, як Франція, Німеччина, Іспанія заявили про те, що припинять використовувати автомобілі на дизпаливі до 2030 року. Уже зараз діє заборона на в'їзд дизелів у більшість районів таких міст як Аахен і Гамбург.

Масова відмова від дизпалива пов'язана перш за все з його згубним впливом на екологію. Масла у вогонь також підлив дизельгейт і зараз цей тренд вже не зупинити. Навіть Індія думає про різке скорочення дизельних автомобілів до 2030 року. Але випуск дизельних машин триває і, отже, виникає їх надлишок. Згідно із законом попиту і пропозиції цей надлишок був спрямований на український ринок, що призвело до збільшення продажів дизелів і зміни ринку.

Такий стан справ на авторинку породжує жорстку конкурентну боротьбу між постачальниками автомобілів на бензинових двигунах і тими, хто поставляє дизельні машини. Наприклад, свого часу активно розганяли неправдиву інформацію про те, що Audi, Volkswagen та інші виробники незаконно ввозили і розмитнювали свої дизельні автомобілі. І всі незаконно розмитнені машини доведеться перереєструвати. У підсумку, інформація не підтвердилася. Це як раз той випадок, коли постачальники традиційних бензинових автомобілів почали сильно хвилюватися і вести чорну піар-кампанію.

На цей момент, з одного боку, бачимо загострення конкуренції на ринку. З іншого боку, інтерес до електромобілів зростає в усьому світі. Цей тренд набирає все більше і більше обертів.

Зараз наша країна п'ята в Європі за темпами зростання ринку електромобілів. Найімовірніше, через деякий час Україна вийде в лідери за темпами зростання. Якщо в цьому році, як очікується, ринок виросте в три рази, то ми вийдемо на перше місце і станемо найшвидшим за зростанням ринком електромобілів у Європі.

Сьогодні майбутнє за транспортом, який працює на електриці або водні, але не на дизелі. Звичайно дизельні автомобілі спокійно відслужать свої 10-20 років. І такий бум продажів дизельних машин – це просто закон ринку. Зростає те, що дешевше.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Просто іноді треба знизити ціни і не бути занадто жадібним. Як бачимо, компанії, які імпортують автомобілі, можуть собі дозволити продавати новий Audi A3 за ціною $20-23 тис. Повірте, вони могли б зробити те ж саме з бензиновими автомобілями. Що їм не дозволяє? Низька конкуренція, завищені ціни і бажання отримати максимальний прибуток. Чим більше компаній, що конкурують, на ринку, тим нижче ціна. Це правило прекрасно доводить приклад з ринком дизельних автомобілів.

Показати ще новини
Радіо NV
X