Власник компанії повинен бути медійним. Навіть якщо не хоче.

6 лютого 2020, 09:30

74% українців отримують інформацію з телебачення, 27,5% — з інтернет-ЗМІ і 23,5% з соцмереж. Чому про це не варто забувати підприємцю

Незважаючи на інформаційну еру, коли, здавалося б, усім зрозуміло, що без комунікацій бізнес не побудуєш, лідери продовжують сумніватися в необхідності свого громадського позиціонування. Вкладаючи бюджети в рекламу і розвиток бізнесу, власники скромно забувають про особистий бренд, але ж саме він найчастіше і є головною складовою іміджу компанії.

Відео дня

Що дає особисто вам і вашому бізнесу медійність

1. Інструмент впливу на аудиторію

Ніщо не існує, поки це не покажуть по телевізору. Хочемо ми чи ні, засоби масової інформації впливають на абсолютно всі процеси в житті людини, впливаючи на її думку, вподобання і відповідно, на поведінку. За допомогою медіа формуються ідеологічні орієнтири, смаки і навіть звички.

Останні соцдослідження «Детектор медіа» спільно з Київським міжнародним інститутом соціології показують, що 74% українців отримують інформацію з телебачення, 27,5% — з інтернет-ЗМІ і 23,5% — із соцмереж. Тобто, якщо ми хочемо доносити свої меседжі до цільової аудиторії, вибудувати комунікацію з людьми, залучити стейкхолдерів, сформувати образ готової до діалогу людини і створити собі бажаний імідж і репутацію, нам треба бути в телевізорі, інтернеті та соціальних мережах.

На сьогоднішній день головний тренд маркетингу — «людське обличчя». Люди жадають відкритості і хочуть вірити людині, а не логотипу або вивісці

2. Публічність допомагає в просуванні бренду

На сьогоднішній день головний тренд маркетингу — «людське обличчя». Люди жадають відкритості і хочуть вірити людині, а не логотипу або вивісці. Вони хочуть спілкуватися з особистістю, а не з назвою, навіть якщо ця назва — прізвище власника. Особистий бренд лідера тісно пов’язаний з діяльністю і репутацією компанії і може допомогти значно збільшити її дохід. При цьому вага слів дуже сильно залежить від того, ким вони сказані. Заява прес-секретаря або прес-реліз, розісланий від організації, матиме значно менший ефект, ніж публічний виступ лідера. Зараз це робити набагато простіше — часом достатньо мати акаунт у соціальних мережах.

3. Стейкхолдерів цікавите ви, ваша діяльність і ваша репутація

Що вони зроблять найперше, щоб зрозуміти, чи варто з вами мати справу? Зберуть відомості, насамперед — відкриють пошуковик в інтернеті і заб’ють туди ваше ім'я. Якщо гугл сповнений посилань з вашими виступами, статтями, інтерв'ю, вашими фотографіями і відео, шанси завоювати їхню довіру великі. А якщо вискакує тільки лінк на кілька фотографій з відпустки у фейсбуці або стаття з негативною історією — вам доведеться туго.

4. Публічність — це інструмент захисту

Ви можете спокійно розвивати свій бізнес, вивести його в лідери ринку і дорости, наприклад, до того, що вас наздожене рейдерська історія. Це реалії нашої країни. Сценарії різноманітні: від атаки чорного піару в медіа до фізичних захоплень приміщень. І ось тоді ви будете готові витратити будь-які гроші, щоб захистити себе і свій бізнес.

Що вже гасити пожежу, коли згорів дах. Навіть якщо ви зараз вкинете десятки тисяч доларів на інформаційну кампанію, громадськість, яка не знала вас до цього, не встигне розібратися, хто ви, що собою являєте, чи дійсно такий хороший і чому вас варто підтримувати.

Комунікація — це один з елементів захисту. З відомою людиною важче боротися, їй простіше аргументувати свою правоту, її швидше почують. Найпростіше розправитися з вами кулуарно, але все стає складніше, як тільки справа оприлюднюється. Тому подбайте заздалегідь про те, щоб у разі чого у вас вже була впізнаваність і бажана репутація.

Показати ще новини
Радіо НВ
X