Чому важко сформувати дружній колектив

11 травня 2017, 12:03
Відомо, що керівник є тією ключовою фігурою в компанії, яка впливає на формування мікроклімату в колективі

Згідно з даними опитування, 30% респондентів говорять про те, що їхнім очільникам байдуже, який клімат в колективі, та як співпрацюють члени команди. Натомість майже стільки ж зазначають, що керівництво офісів, де вони працюють, сприяє створенню дружньої атмосфери в колективі. Що і як роблять представники українського бізнесу у своїх компаніях для формування приязних стосунків між співробітниками, дізнавалися експерти Міжнародного кадрового порталу hh.ua у своєму новому дослідженні.

Відео дня

Кожен третій опитаний зазначає, що керівництво їхньої компанії намагається зробити все для того, аби вибудувати довірчі відносини між співробітниками. Вони помічають, що керівники сприяють тому, аби працівники підтримували один одного та допомагали. Так, спеціалісти HR-відділу ініціюють та організовують корпоративні заходи — для спільного відпочинку або ж святкування важливих для компанії дат. Водночас 30% респондентів зазначають, що їхні управлінці не турбуються про те, який мікроклімат панує в колективі, як у ньому почуваються співробітники. Спільні корпоративні заходи, за словами учасників опитування, проводяться вкрай рідко. І лише 9% респондентів зауважили, що вони працюють в атмосфері суцільної недовіри та ворожості. На думку цієї частини опитаних, їхні керівники не бажають перейматися тим, які стосунки вибудовуються між підлеглими

Якщо до існування дружби в колективі українці ставляться позитивно, то щодо дружніх відносин між підлеглим та керівником думки розділилися — ставлення до такої ситуації виявилося неоднозначним.

Третина респондентів позитивно ставляться до існування дружби між керівниками та підлеглими і зауважують, що немає значення, хто і яку посаду обіймає. 31% опитаних переконані, що такі дружні взаємини можуть навпаки сприяти більш продуктивній праці. І що саме завдяки існуванню довірчих відносин між керівником та підлеглим якість та рівень виконання завдань може бути значно вищими.

Разом із тим, кожен сьомий українець зазначає, що на роботі потрібно дотримуватись субординації та не порушувати меж корпоративного спілкування. Респонденти зауважують, що дружні стосунки негативно впливають на якість та швидкість вирішення виробничих задач.

П’ята частина українців вважають, що близькі відносини між співробітниками різних рівнів можуть мати негативні наслідки для обох сторін. Так, товариш-підлеглий матиме можливість маніпулювати керівником, адже друг не нагримає, не винесе догану. А керівник отримує змогу додатково навантажувати своїх друзів, делегувати вирішення відповідальних задач чи доручати завдання особистого характеру. Крім того, «нерівним» друзям не уникнути обговорень і нарікань з боку колег.

Показати ще новини
Радіо NV
X