Чи спрацює лототрон як реклама
Саме з фрази "Увага, розіграш" починаються багато рекламних кампаній. Всі вже звикли брати участь у розіграшах призів по два рази на тиждень: десь онлайн, а десь потрібно буде спостерігати за оборотами лототрону особисто.
Виявляється, крутити барабан теж треба вміти. Для такої, на перший погляд, нехитрої справи варто було б скласти кодекс честі або, як мінімум, зведення правил, які дозволять уникнути непорозумінь під час розіграшів. Головне завдання організатора – ні у кого не повинно бути сумнівів у чесності того, що відбувається.
Представники ритейлу все активніше працюють над формуванням лояльності споживачів до свого бренду. За сьогоднішнього покупця потрібно боротися і вчитися його утримувати. Маркетологи згортають гори в пошуках креативних ідей, але в питаннях створення інтерактивних івентів вдаються до допомоги фахівців. Наше агентство вже більше 11-ти років спеціалізується на проведенні розіграшів. Ми завжди з особливою увагою підходимо до планування подібних акцій. Для клієнта сьогодні головне – чесність! І, на щастя, це абсолютно відповідає нашим особистим принципам.
Як переконані борці за чесні розіграші, ми вирішили проаналізувати, що може збентежити клієнтів торгової точки і як визначити шахрайство або недбалість організаторів.
Перше правило розіграшів – вони повинні бути чесними і крапка.
Друге правило – лототрон обов'язково повинен бути прозорим, щоб учасники мали можливість спостерігати за процесом жеребкування.
Третій момент – в кульмінації розіграшу чек або анкету повинен діставати з лототрону ведучий або випадковим чином обрана із залу людина, за класикою жанру – дитина. Ні в якому разі визначати переможця не повинна зацікавлена особа – директор магазину, менеджер або касир.
Виграшний чек не повинен ні на секунду зникати з поля зору учасників. Розіграш – не місце для фокусів: ніяких козирів у рукавах і кроликів у капелюхах. Ведучий завжди тримає чек на виду.
Важлива умова справедливого розіграшу – авторитет ведучого. Довіру публіки легко похитнути, коли ведучий невміло дотримується умов акції. Саме ведучий є «обличчям» всієї компанії, тому він повинен неухильно дотримуватися зведення офіційних правил і бути підготовлений до будь-яких несподіванок.
Насторожує, якщо на сцену піднімається переможець, а його документи ніхто не питає. Це є однією з обов'язкових умов, щоб підтвердити особу переможця. Також досвідчений і професійний ведучий просто зобов'язаний поставити переможцю кілька уточнюючих запитань. Наприклад, чи не є він родичем співробітника магазину або що саме він купив для участі в розіграші.
Вартість участі в розіграші повинна бути порівнянна з вартістю подарунка, який розігрується. Людина не повинна купувати телевізор, щоб виграти фен. Цінність подарунка повинна бути вище цінності покупки, але й роздавати автомобілі за фен не варто.

Також активність не повинна тривати занадто довго. Розіграш заснований на ентузіазмі, штучно підтримувати який складно навіть професіоналам. Кожна людина хоче відчувати свою близькість до перемоги, тому важливо, щоб мотиваційних призів було кілька, що збільшує шанси на перемогу.
Одного разу на чергове відкриття мережевого продуктового магазину приз виграв якийсь Олександр. І якщо до сліз радості ми вже звикли, то його реакція нас дуже здивувала. Він став голосно реготати. Дуже голосно. Після розіграшу з'ясувалося, що Олександр тільки вийшов на пенсію, пропрацювавши довгий час в органах контрольно-ревізійної служби (Державної аудиторської служби України). Колишній держслужбовець відстежував такі заходи, і чесних з них була незначна кількість. Тому тоді він був упевнений в підтасовуванні і не особливо розраховував на перемогу під час однієї з акцій. Але в момент, коли він виграв телевізор, це була велика перемога і для команди! Захват людини, яка через стільки років повірила в щасливі випадковості – саме та причина, з якої ми ніколи не перестанемо організовувати розіграші.