Дзвінки чи месенджери: що обирають українці

0 коментувати
Які сучасні інструменти спілкування використовують українці під час роботи

Спілкування – важлива складова робочого процесу. Співробітники комунікують із клієнтами, колегами, партнерами. Сучасні технічні засоби і програмне забезпечення пропонують безліч варіантів того, в якому форматі це можна реалізувати. Наприклад, ділове листування, переписка в месенджерах, онлайн-наради і т. д.

Більшість робочого спілкування сьогодні здійснюється за допомогою різних онлайн-інструментів, зокрема листування. Коли ми приходимо працювати у компанію, для нас створюють офіційну пошту, якою ми користуємося у процесі роботи з колегами, клієнтами, партнерами тощо.

З одного боку, це робиться для того, щоб захистити ділову переписку, а з іншого – щоб оптимізувати процес нашої інтеграції в комунікативні потоки організації. Адже нам таким чином надають доступ до контактних даних інших співробітників через адресну книгу та ін. Також офіційна пошта є елементом іміджу і для нас, і для компанії.

Сьогодні є чимало сервісів, які дають змогу прив’язати робочу пошту до особистої – на випадок, якщо хтось працюєте, наприклад, за межами офісу. У зв’язку із цим часові рамки робочого спілкування зміщуються, а деколи можуть розмиватися взагалі. І, як свідчать результати опитування, більша частина респондентів, а це 77%, не прив’язують робочу пошту до особистої.

Ще одинм із оперативних способів спілкування під час робочого процесу – різноманітні месенджери. Вони зручні, якщо над вирішенням завдання працюють представники різних департаментів або співробітники із різних регіонів. Так, 79% опитаних сказали, що використовують месенджери у діловому спілкуванні. Водночас, деякі з них застосовуються не тільки в роботі, а й за її межами.

У ТОП-3 месенджерів, які учасники опитування використовують для вирішення робочих питань, увійшли Skype, Viber та Facebook Messenger – 75%, 57% та 25%, відповідно. Водночас, саме ці месенджери використовуються й для приватного спілкування. А от за допомогою Slack, Telegram та Lync спілкується значно менша кількість респондентів.

Опитування показало, що особисті електронні пошти респонденти переважно намагаються не залучати у процес робочої комунікації, а от особисті акаунти у месенджерах активно використовуються у вирішенні робочих питань.

Сучасні технології й засоби комунікації дають змогу оперативно реагувати на робочі запити, але також розмивають межі між робочим і вільним часом.

«Діалоги про майбутнє»

НВ представляє: «Діалоги про майбутнє» з Уільямом Тейлором, Павлом Шереметою і Дмитром Кулебою.

Київ-Вашингтон-Брюсель
Яке місце займає Україна у цьому трикутнику? Якою нашу країну бачать у Європі та США?

Відвідати лекцію
Ukraine-2020

Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів
Якщо Ви бажаєте вести свій блог на сайті Новое время Бізнес, напишіть, будь ласка, листа за адресою: kolonka@nv.ua

Експерти ТОП-10

Читайте на НВ style

Останні новини

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: