Нові китайські вимоги до IT-гігантів впливають на ринки, а біткоін знову перевищив $50 тисяч
Поширення дельта-штаму, сумніви ФРС, нові китайські ініціативи проти IT-гігантів і ряд інших факторів призвели до зниження фондових індексів США і Китаю, а також нафтових цін. Кріптовалютний ринок, навпаки, продовжує відновлюватися.
Фондовий ринок
Минулий тиждень виявився не надто вдалим для фондового ринку США: Dow -1,1%, S&P -0,6%, Nasdaq -0,7%. Долар, навпаки, виріс до 9-місячного максимуму щодо інших світових валют.
Тиждень почався 16 серпня з росту індексів і важливого рекорду: до цього часу S&P 500 виріс з березневого мінімуму 2020 року в 2 рази. Подвоєння зайняло 354 торгові дні, що є мінімумом з II Світової війни. У більшості рецесій післявоєнного періоду дворазове відновлення після обвалу займало близько 1 000 днів.
Разом з тим, в наступні дні на американських біржах став переважувати негативний тренд.
Тиск на ринок чинили новини ФРС. Скорочення скупки облігацій, ймовірно, почнеться вже в цьому році. У разі швидкого відновлення ринку праці це може статися навіть у 3 кварталі. При цьому, голова Джером Павелл не зміг дати оцінки впливу дельта-штаму на економіку. Попередні хвилі ковід чинили на економіку все менший ефект, але неясно, чи продовжиться закономірність.
Додатково розчарували інвесторів новини про скорочення роздрібних продажів у липні на 1,1% після червневого зростання на 0,7%. Раніше в липні очікувалося зниження лише на 0,3%.
Втім, цього понеділка, 23 серпня, індекси в основному відіграли тижневе падіння: Dow +0,6%, S&P +0,9%, Nasdaq +1,5%. Важливим приводом до цього стало повноцінне схвалення FDA вакцини Pfizer-BioNTech. Раніше вона була схвалена до застосування лише в екстрених випадках, а тепер планується для обов’язкової вакцинації ряду категорій працівників включно з військовослужбовцями і вчителями.
Компанії
В середині серпня американський транспортний регулятор NHTSA почав розслідування проти Tesla через помилки автопілота, що призвели до 11 аварій з 1 жертвою і 17 пораненими. 16 серпня котирування компанії впали на 5,7%. Пізніше Ілон Маск визнав у твіттері, що програмне забезпечення автопілотів дійсно не можна назвати хорошим, і котирування відновили більшу частину падіння.