Вся правда про івент-бізнес

0 коментувати
Зараз все більше ЗМІ роблять свої заходи: конференції, дискусійні столи, public talk, клуби і так далі

Першопрохідцем в цій справі було видавництво Економіка. Тепер свій івент-напрямок є у Новое время - Діалоги про майбутнє. У сайту Ліга з'явився власний Ліга-клуб.

Я вітаю, що наші ЗМІ намагаються диверсифікувати свої доходи, і шукати нову монетизацію. Видавництва по всьому світу, не тільки в Україні, намагаються знайти нову бізнес-модель, яка б дозволяла утримувати великі редакційні команди. Але івенти навряд чи зможуть допомогти ЗМІ.

Правда про цей бізнес є такою, що він непередбачуваний. Кожна подія – це окремий бізнес-проект, причому сюрприз. Не можна знайти єдиний секрет і з року в рік робити одне і те ж з однаковою рентабельністю і з тими ж фінансовими результатами. При тій же кількості фінансових ресурсів і часу, можна зробити захід прибутковим, а потім його ж, через рік – глибоко збитковим.

У цього бізнесу великі накладні витрати, що обмежує його рентабельність. У топових готелях і центральних локаціях висока вартість оренди залів і кейтеринг, а ще є обладнання, витрати на рекламу, маркетинг і зарплату менеджерів, які це все організовують.

Чотири роки тому на $10 реклами в Facebook можна було зібрати 30 учасників заходу. А цього року не залучити нікого. Попит і інтерес до заходів імпульсний. До того ж, в сфері ділових заходів зростає конкуренція. У діловий сезон. З вересня по грудень і з лютого по травень щотижня в Києві проводяться десятки заходів.

Конкуренція посилюється не тільки в середовищі бізнес-заходів, а, в цілому, за увагу аудиторії. А саме – розумних людей, які приймають рішення. Вибір такої людини може бути між галузевою конференцією і лекцією про архітектуру.

Багато компаній, особливо з В2В сектору, роблять безкоштовні заходи для своїх існуючих або потенційних клієнтів. Це знецінює цінність платних заходів, люди бізнесу все менше хочуть платити.

Спілкуючись з колегами по ринку, можу сказати, що це загальна ситуація. У загальному і цілому, івент-бізнес має право на життя, він може бути прибутковим і окупати роботу своєї команди. Але команді спочивати на лаврах не доведеться. Щоб витримувати конкуренцію і не збиткувати, доведеться робити хороший контент, придумувати нові теми і нові формати.

Івент-бізнес не зможе бути основним джерелом доходу для медіа. Він може розглядатися тільки як інструмент піару чи створення community своїх читачів. Видавцям треба продовжувати шукати нові бізнес-моделі.


Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів
Якщо Ви бажаєте вести свій блог на сайті Новое время Бізнес, напишіть, будь ласка, листа за адресою: kolonka@nv.ua

Експерти ТОП-10

Читайте на НВ style

Останні новини

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: