Ринки і бізнес-моделі, які постраждали від пандемії - що з ними буде

20 квітня 2020, 09:00

Стадії заперечення і торгу пройшли. Підбираємося до прийняття, починаємо усвідомлювати повну картину — по яких ринках вдарила коронакриза і скільки їм відновлюватися. Важливі колонки тижня

1. COVID-19 вбиває авіаперевезення

«В середньому авіакомпанії мають у своєму розпорядженні фінансові резерви на два місяці», — Павло Рябікін, генеральний директор аеропорту Бориспіль

Відео дня

2. Що врятує український туризм

«Великі туроператори не зацікавлені в продажу турів по Україні, оскільки по суті продавати-то нічого. Міні-готелям з номерним фондом в 20−25 номерів туроператори просто не потрібні, а інших на українських курортах немає, оскільки держава не стимулює їх появу», — заступник голови Комітету з туризму Торгово-промислової палати України Володимир Царук

3. Чи є шанс у нерухомості

«Дивлячись на ситуацію в цілому, потрібно зазначити, що з економічної точки зору справи на ринку комерційної нерухомості кращі, ніж вони були в попередні кризові роки в 2008 і 2014−2015 роках», — директор департаменту ринків капіталу CBRE Ukraine Ярослав Горбушко

4. Друкарський верстат

«Що позитивного в зростанні зарплат, якщо наступна велика девальвація зменшує їх удвічі?» — Михайло Демків, фінансовий аналітик групи ICU

5. Карантин і ресторани

«Поки в світовій практиці немає жодного кейса, щоб ресторан, який не може тимчасово обслуговувати гостей, знайшов спосіб заробляти на доставці або на якихось інших проектах хоча б 50% від тієї виручки, яка була до початку епідемії», — ресторатор Діма Борисов

6. Королі карантину?

«Є зниження середнього чека. Це пов’язано з тим, що люди починають розуміти, що вони не в оплачуваних відпустках. До того ж, у багатьох ресторанів є проблеми з ліквідністю і вони просять про відстрочку оплат або про перегляд комісій», — генеральний менеджер Glovo в Україні Дмитро Расновський

7. Діагноз для шкіл

«Менше 30% українських дітей більш-менш якісно вчаться на карантині, і тільки близько 20% українських вчителів були готові до дистанційного навчання», — Зоя Литвин, засновниця громадської організації Освіторія і Новопечерської школи

8. І навіть селебрітіс

«Стара українська модель „прийшов-виступив-порахував прибуток“ звичайно ж повернеться після кризи, але на милицях і потираючи набиті ґулі», — Олександр Смірнов, креативний директор і партнер TABASCO

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X