Як event-індустрія змінила класичне навчання

0 коментувати

Індустрія бізнес-заходів переживає справжній бум. Нові технології розвиваються стрімко і тягнуть за собою зміни в роботі компаній, в структурі організацій, корпоративній культурі, підходах в управлінні проектами та командами.

Чим більше інформації з'являється навколо, тим більше люди потребують інструмента, який допоможе розібратися в інфопотоці, швидко і ефективно отримувати нові знання, оперативно впроваджувати зміни в своїх компаніях, щоб залишатися конкурентоспроможними.

У всьому світі для вирішення цих завдань використовують MICE, окремий напрям event-індустрії. Це поняття утворюють такі базові напрями, як "meetings" – мітапи, заходи всередині компанії, переговори і презентації; "Incentives" – тімбілдинги для співробітників, корпоративні тури, навчання, корпоративні свята; "Conferences" – конференції, форуми, саміти, семінари та "Exhibitions" – виставки та PR івенти.

Трохи статистики.

У 2016 році обсяг доходу в організації бізнес заходів оцінили в $752 млрд. А в 2023 році очікується зростання аж до $1,2 трильйона. Для того, щоб ви розуміли масштаб, ринок healthcare в США оцінюється в $3 трильйони, а тут якісь мітапи і конференції скоро за 1 трильйон перевалять. (Дослідження Степана Веселовського, CEO Львівського IT Cluster).

Якщо говорити про Україну, то кількість заходів зростає "як на дріжджах". Починаючи від маленьких мітапів усередині компаній, закінчуючи конференціями на 2000+ осіб. Ціна на відвідування теж різна. І за даними 2017 року українці готові віддати більше 800 євро для того, щоб відвідати Web Summit в Лісабоні, або п'ять українських конференцій за рік.

Для того, щоб зрозуміти цінність, давайте розглянемо що ж отримує учасник для відвідування бізнес заходів.

Натхнення.

Можливо це здасться банальним, але день, проведений в компанії однодумців, експертів, людей, які вже досягли певного успіху, дуже мотивує і дає ковток свіжого повітря. Особисто я виходжу з будь-якої конференції з повним блокнотом ідей. Досвід інших людей надихає на власні досягнення, дає сили рухатися далі і допомагає зрозуміти як досягти своїх цілей.

Зв'язки.

У сучасному світі складно уявити успішну людину, яка не знає нікого крім сусідів і колег. Для будь-якої людини, яка займається бізнесом кількість зв'язків – прямо пропорційна успіху його компанії. На конференції приїжджають люди, відкриті до партнерства і нових проектів, тому "запалити" ідеєю набагато простіше, ніж у повсякденному житті. Іноді ви навіть не уявляєте, що випадкова зустріч за чашкою кави може кардинально змінити ваше життя.

Швидкі знання.

На конференціях/семінарах/воркшопах ви отримуєте знання структуровано. Готуючись до доповіді, спікер перебирає величезну кількість матеріалу, статистичних даних, проводить дослідження і відбирає актуальну інформацію на поточний момент. Це дуже економить ресурси і дає можливість швидкого розвитку, що дуже важливо в умовах браку часу. Крім того у вас є можливість послухати практичні кейси великих компаній, які ви можете застосувати прямо зараз. А якщо ви ще будете максимально спілкуватися з доповідачами, то отримаєте відповіді на запитання які вас мучили тривалий час.

Вихід на новий рівень.

Це найцікавіше. Переконання формуються від соціуму, в якому ми знаходимося.

Люди схильні "застрягати" в рутині і не помічати, що їх підходи до бізнесу вже застаріли або втратять актуальності ось-ось. І якщо час від часу не змінювати оточення і не слухати інші точки зору, можна безнадійно відстати і навіть втратити бізнес.

Наведу приклад з IT галузі, в якій ми працюємо. Україна переважно працює на ринку аутсорсингу IT послуг. У нас хороша технічна база і не дивно, що ми швидко навчилися це монетизувати. Зараз ми по суті конкуруємо тільки ціною на ринку. У той же час, великі сервісні компанії на заході активно вибудовують експертизу і команди для розроблення комплексного вирішення для клієнта від аналізу бізнес процесів до реалізації. В цьому ми дуже сильно відстаємо, і як наслідок не вибудовуємо українські бренди, не отримуємо великих замовлень і працюємо на ринку "дешевої робочої сили". Багато українських IT-бізнесменів розуміють, що потрібно щось змінювати, але мало хто розуміє як.

Відвідуючи конференції, люди можуть перейняти досвід експертів з компаній, які вже пройшли цей шлях і готові поділитися досвідом. Ви економите час, гроші на експерименти, стаєте першовідкривачем для вашого оточення, міняєте як своє бачення так і світогляд ваших співробітників, колег, друзів і оптимізуєте ваш бізнес під мінливий світ.

Після цих пунктів, у вас найімовірніше склалося більш яскраве уявлення того, що являє собою MICE і що саме ви отримуєте, витрачаючи гроші на самоосвіту.

Далі ми будемо продовжувати проводити дослідження на цю тему.

У наступній статті буде більше статистики, порівнянь з рівнем організації івентів за кордоном і в Україні, середня статистика за ЦА учасників подібних заходів.

«Діалоги про майбутнє»

НВ представляє: «Діалоги про майбутнє» з Уільямом Тейлором, Павлом Шереметою і Дмитром Кулебою.

Київ-Вашингтон-Брюсель
Яке місце займає Україна у цьому трикутнику? Якою нашу країну бачать у Європі та США?

Відвідати лекцію
Ukraine-2020

Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів
Якщо Ви бажаєте вести свій блог на сайті Новое время Бізнес, напишіть, будь ласка, листа за адресою: kolonka@nv.ua

Експерти ТОП-10

Читайте на НВ style

Останні новини

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: