В Євросоюзі будуть штрафувати компанії за порушення прав споживачів в інтернеті
Штраф за порушення прав споживачів в інтернеті може становити не менше 4% від річного обороту компаній-порушників.
Євросоюз ввів нові правила, які посилюють захист прав споживачів в інтернеті, йдеться в повідомленні на сайті Єврокомісії від 7 січня.
Нововведення стосуються компаній, які працюють в ЄС. За порушення правил передбачений штраф в розмірі не менше 4% від річного обороту компанії.
Нові правила забороняють компаніям використовувати ботів для оптової купівлі квитків на концерти чи спортивні заходи з метою їх подальшого перепродажу і публікувати на сайтах фальсифіковані відгуки споживачів про товари або послуги. У разі зниження цін на товар компанії зобов'язані будуть показувати його ціну за 30 днів до знижок.
«Нові правила не захистять споживачів від нечесних продавців і онлайн-шахраїв, якщо їх не будуть суворо дотримуватися на місцях. Я настійно рекомендую всім державам-членам (Євросоюзу - ред) забезпечити, щоб нові правила були впроваджені без зволікання», - зазначила заступник голови Єврокомісії Віра Юрова.
У країн ЄС є два роки на імплементацію нової норми в своє законодавство.