Чому немає ТВ-реклами Tesla? Українець, який консультує Nike та Samsung, розповів про асиметричну конкуренцію

16 березня 2020, 09:19

На першому етапі роботи компанії непересічні враження і відчуття від користування товаром важливіші за рекламу.

Головний здобуток бізнесу майбутнього — закон асиметричної конкуренції. Малі інноваційні компанії можуть швидко розвиватися, якщо у них є чітко сфокусований клієнт та унікальна для нього пропозиція. Про це в інтерв'ю журналу НВ розповів Адріан Сливоцький, американський економіст і фахівець з менеджменту, який консультує Nike, Hyundai, Samsung, Microsoft, IBM і Boeing.

Відео дня

За його словами, саме завдяки асиметричній конкуренції можна вигравати у гігантів бізнесу, які не можуть бути надто чутливими до потреб споживачів, адже для них кожна зміна вартує дорого та забирає певний час.

«Можна вливати мільйони доларів в рекламу, але чи бачили ви телевізійну рекламу автомобіля Tesla? Це останнє важливе питання асиметричної конкуренції. Як можна дати про себе знати, не витрачаючи мільйонів? Як не витрачати бюджети на рекламу на етапі виведення продукту на ринок? І Amazon, і Netflix, і IOS ставили собі ці запитання і відповідали на них. Замість реклами на першому етапі роботи всі ці компанії створили непересічні враження і відчуття від користування товаром. Такі, що споживачеві захотілося ними ділитися з іншими», — розповідає Сливоцький.

Він стверджує, що закон асиметричної конкуренції справедливий не лише для бізнесу, він працює і в царині держ­управління, і в царині громадських організацій.

«І священник, і урядовець можуть поставити собі ті самі запитання, що й підприємець: як мені діяти, щоби, вкладаючи мінімальні ресурси, виконати якнайбільше завдань?» — каже бізнес-консультант.

Повну версію інтерв'ю з Адріаном Сливоцьким читайте на НВ Бізнес.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X