Vodafone Україна розповів про свою короткострокову стратегію

11 лютого 2016, 13:44
Стільниковий оператор поступово виведе з обігу свій «старий» бренд МТС і витратить приблизно 60 млн грн на 3G-покриття основних автошляхів

Генеральний директор Vodafone Україна Ольга Устинова повідомила вчора журналістам про найближчі наміри та деякі підсумки в роботі очолюваної неї компанії. Після зміни бренду у структурі нових підключень тарифи від Vodafone вибирають не менше 50% користувачів. До кінця року компанія має намір поступово вивести з обігу бренд МТС, а також у відповідності з новим стилем оздобити 23 фірмових і 300 партнерських магазинів.

Відео дня

В своїй роботі оператор великі надії покладає на розвиток 3G-мережі та ріст споживання високошвидкісного мобільного інтернету. За словами Ольги Устинової, для виконання ліцензійних вимог і покриття «третім поколінням» основних автошляхів потрібно приблизно 400 базових станцій вартістю 1,5 млн кожна. Вона зазначила, що Vodafone Україна розраховує на повернення інвестицій у 3G не раніше 2020 року.

Ольга Устинова очолила Vodafone Україна 1 січня 2016 року, замінивши на цьому посту Олега Проживальського, який повернувся до виконання обов’язків директора з корпоративного управління і контролю цього ж підприємства. До свого призначення вона працювала на керівних посадах у групі МТС (на Далекому Сході), а також в Укртелекомі, Астеліті (тепер – lifecell), N-Pay, GSM Ukraine.

Показати ще новини
Радіо НВ
X