Борг птахівника. Чому Євген Сігал вирішив закрити Гаврилівські курчата

9 лютого 2021, 10:02
NV Преміум

Колись другий за обсягами виробник курятини в Україні — Комплекс Агромарс — повністю зупинив виробництво і намагається продати частину активів. Що сталося з бізнесом компанії?

Продукція відомого бренду Гаврилівські курчата зникла з прилавків магазинів. Комплекс Агромарс зупинив виробництво м’яса птиці, а також відмовився від батьківського стада (популяції птахів, призначених для виробництва курчат — Ред.).

Відео дня

Про це НВ Бізнес розповіли три джерела — два інвестиційні банкіри і директор роздрібної мережі. «Якщо ще на початку січня була надія, що робота підприємств відновиться, то тепер — ні. Компанія намагалася розрахуватися з деякими кредиторами живою птицею», — говорить інвестиційний банкір, який побажав залишитися неназваним. Номер телефону співвласника Комплексу Агромарс і власника ТМ Гаврилівські курчата Євгена Сігала вимкнений, а на запит НВ Бізнес в компанії не відповіли. Виробник м’яса птиці не вкладав кошти в розвиток і зіткнувся з великими фінансовими труднощами, що й стало головною причиною для повного зупинення виробництва.

Частка ринку

Євген Сігал займався вирощуванням і виробництвом м’яса птиці з кінця 90-х, створивши своє підприємство на базі державного племінного птахівничого заводу Поліський. Через шість років, у 2004 році, була зареєстрована ТМ Гаврилівські курчата, що стала популярною. За роки своєї роботи Євген Сігал разом з дружиною Мариною Сігал встигли створити великий холдинг із земельним банком близько 35 тис. га в Київській, Харківській і Житомирській областях, підприємствами в Гаврилівці Вишгородського району і селі П’ятигірське (Харківська обл. —  (Курганський бройлер), а також Бориспільським комбікормовим заводом і Київкомбікормом. Потужності підприємства в пікові роки дозволяли вирощувати до 6,5 млн птахів одночасно.

Ще десять років тому компанія контролювала приблизно 30% українського ринку птиці, а останніми роками її частка, за оцінками компанії, скоротилася до 10−12%. Але навіть це дозволяло Агромарс утримувати друге місце після МХП. Агромарс орієнтувався переважно на внутрішній ринок і продавав свою продукцію через власну мережу франчайзингових магазинів і роздрібні мережі, такі як Ашан, Metro C&C і Billa. А ось із найбільшим в Україні ритейлером — мережею АТБ — компанія не працює вже близько 10 років.

Показати ще новини
Радіо NV
X