Відновлення виробництва Іл-96 та Іл-114 буде збитковим для Росії - ЗМІ
Опитані джерела видання і в російському уряді, і в Об'єднаній авіабудівній корпорації зазначають, що сума, яку витратять на літаки, жодним чином не окупиться.
У кожну з програм планується вкласти по 50 млрд рублів (близько $ 770 млн).
- Читайте також: У чому Антонов тільки не звинувачували – аж до зради Батьківщині – президент ДП Антонов про скандали навколо виробника
При цьому, за словами джерел видання, Іл-96-400М буде побудований в кількості 6-8 бортів, більшу частину з яких отримає спеціальний льотний загін Росія для транспортування російських чиновників.
Якщо все вийде, то Іл-114 виготовлять аж 100 бортів. Однак ні у одного, ні у іншого літака практично немає експортного потенціалу.
На думку співрозмовників видання, він може з'явитися тільки у регіонального літака, так як Іл-96 за ефективністю програє іноземним аналогам.
Джерела підтвердили, що майбутніх перспектив у літаків практично немає.
Нагадаємо, Антонов припинив співпрацю з підприємствами з Росії.