Вартість національного бренду України рекордно виросла

0 коментувати
Володимир Гройсман переконаний, що працювати треба ще наполегливіше
Фото: КМУ

Володимир Гройсман переконаний, що працювати треба ще наполегливіше

Вартість національного бренду України збільшилась на 39% - ми стали третіми серед тих країн, чиї бренди зростали найшвидше

Такий висновок міститься у звіті щодо стану національних брендів, опублікованому нещодавно відомою міжнародною організацією Brand Finance, яка уже двадцять років веде оцінку вартості комерційних та національних брендів, написав на своїй сторінці у Facebook Володимир Гройсман.

За даними аналітиків, у 2016 році Україна змогла продемонструвати відносну стабільність і користувалась меншою (негативною) увагою засобів масової інформації, незважаючи на те, що її економіка залишалась вразливою внаслідок подальшого протистояння з Росією.

"Відзначається, що показники сили бренду для безпеки виросли на 18,2%, разом з цим відбулось підвищення оцінки якості життя на 11.4%, а також суттєве поліпшення здатності країни зберігати свій найталановитіший кадровий потенціал", - написав Гройсман із посиланням на звіт.

Проте, на думку очільника уряду, реалізованих змін поки що недостатньо, тому уряд має працювати над формуванням інвестиційної привабливості країни.

" У даному випадку - індекс вартості національного бренду тісно корелює з привабливістю країни для прямих іноземних інвестицій. А інвестиції - один з найважливіших важелів, який може дозволити нам досягти цілі - забезпечити стале економічне зростання України. Що ж, такі сигнали стимулюють працювати ще активніше", - написав він.


Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Економіка ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: