В Україні здійснилася мрія автоімпортерів – Перша шпальта
"Ви знаєте, дуже багато шуму навколо цього закону [про зниження ставок акцизного збору на імпорт автомобілів з пробігом – НВ Бізнес], існує точка зору, що це якась радикальне зміна і раптом все буде нормально", – говорить Рондяк. Але, за його словами, якщо подивитися на ціни на відомих європейських сайтах, зняти європейський ПДВ і додати українська, врахувати ввізне мито, то виявиться, що економія не така вже велика. Так і масового напливу автомобілів з пробігом в країну не буде, так як можна ввозити тільки один автомобіль для особистих потреб.
За словами глави Winner Imports Ukraine більш радикальні зміни на ринку б/у стануться через інший закон – №3046, прийнятий у квітні цього року. Він змінив правила сплати ПДВ при купівлі-продажу автомобілів з пробігом.
“За цей закон ми боролися понад 10 років. Він дуже простенький. Але від нього виграють всі", -- вважає Рондяк. Раніше офіційним дилерам було не вигідно займатися trade-in, так як 20% ПДВ сплачується з усієї вартості автомобіля, а тепер тільки з суми прибутку. “Це дуже цікаво. Тепер клієнти можуть приїжджати до офіційних дилерів і робити нормальний trade-in", – каже Рондяк.
Раніше НВ Бізнес повідомляв, що після зниження акцизних ставок на імпорт б/у автомобілів, найбільш популярні моделі повинні подешевшати на 30-40%. Відзначимо, що цей закон повинен вступити в силу через місяць після підписання його президентом. Але поки цього не сталося.
Також у програмі дивіться інтерв'ю директора IMD World Competitiveness Center Артуро Бріса, в якому він розповідає про те, як стратегія впливає на розвиток країн і чому Україні шкідливо виконувати все, що від країни вимагає МВФ і Європейський союз.
Завершує випуск рубрика Розбір польотів від спеціального кореспондента ПШ Майкла Щура.
Програма Перша шпальта виходить на каналі UA: Перший в партнерстві з журналом Новое время