В Україні запропонували альтернативу новому Шовковому шляху
Асоціація Високошвидкісні магістралі пропонує побудувати швидкісну залізницю з Китаю до Європи через Україну.
Таку концепцію представив президент асоціації Віктор Мироненко на круглому столі, пише ЦТС.
Проект передбачає створення альтернативного Нового Шовкового шляху з Китаю до Європи. Згідно з ним, залізниця має з'єднати Китай із 7 державами - Казахстаном, Узбекистаном, Туркменістаном, Азербайджаном, Грузією, Україною і Польщею.
Ширина колії на всьому шляху має відповідати китайському стандарту, тобто 1435 мм, а швидкість руху поїздів - перевищувати 250 км/год.
Загальна довжина залізниці має становити 5,1 тис. км (без урахування морських відрізків), що на 200 км коротше від Євразійського сухопутного моста (Китай-Казахстан-Росія-Білорусь-Польща), за яким зараз проходять контейнери з Китаю до ЄС.
"Ці 200 км дозволять заощадити щонайменше $4,5 млрд при середній вартості 1 км високошвидкісної залізниці в $21 млн", - підкреслив Мироненко.
Високошвидкісну магістраль планують задіяти для пасажирських і вантажних перевезень.
"Уже сьогодні в Китаї проводяться випробування перевезень вантажів швидкісними залізницями. Пропонований маршрут може використовуватися для транспортування контейнерів", - зазначив Мироненко.
При цьому представлений проект є лише концепцією і вимагає техніко-економічного обґрунтування. Для цієї мети організація планує звернутися до закордонних інвесторів, у тому числі і в Китаї.
