В Україні запрацювала соціальна мережа для підприємців
Про це повідомила ЛІГА.net керівник проекту Яніна Устименко.
Розробники поєднали особливості соцмережі і торгового майданчика.
"Від формату соціальної мережі Smarty взяла наявність профілю з інформацією про себе і товар, передплатників, лайки, можливість спілкуватися і стрічку новин. Від торговельного майданчика проекту дісталася кошик і можливість відслідковувати статус товару", - йдеться у повідомленні.
За мету поставили собі надати середньому і малому бізнесу канал збуту, в якому товар не буде губитися на тлі інших новин, говорить Устименко. А продавця при цьому буде легко знайти, завдяки функції підписки.
Наразі в соцмережі на продаж виставлено 42 товару. І зареєстрований 41 користувач - розробники сподіваються досягти позначки в мільйон.