В Україні суттєво зріс попит на комерційну нерухомість
Про це повідомляється в прес-релізі міжнародної консалтингової компанії Colliers International (Україна).
"Товарообіг рітейлерів поступово збільшуються в гривні і валюті, а також в одиницях продажів, що призводить до збільшення попиту на торговельні площі і поступового зниження вакантності", - відзначають в компанії.
Найбільш значущими відкриттями в 2016 році стали бренди Uterque, Maje, Sandro, Roeckl, O bag, Silvian Heach, Kiehl's, Tezenis, Аtos Lombardini, Steiff, Falke, Kid's Republic, Miracle Me, Ravin jeans, Isabel Garcia, KIWE , Conversе.
За даними Colliers, в 2016 році відбулося значне зниження вакантності на вул. Хрещатик в Києві. Зокрема, показник знизився більш ніж удвічі - з 15% на початок 2016 року до 7% до кінця 2016 року, вакантність в кращих ТЦ / ТРЦ столиці склала практично 0%.
"На стадії розробки і реалізації знаходиться близько 626 тис. Кв. М, що становить більше половини існуючого пропозиції. Ми не прогнозуємо зниження попиту і орендних ставок за умови збереження ринкової кон'юнктури", - зазначили в компанії.
Collіers Іnternatіonal - міжнародна консалтингова компанія в сфері комерційної нерухомості - дочірня компанія First Service Corporation
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.