В Україні розвивається новий канал продажів – Перша шпальта

18 листопада 2016, 13:52
В Україні зростають продажі через новий канал – суміш онлайн і оффлайн торгівлі, йдеться в новому випуску програми Перша шпальта, чиїм партнером є Новое время

"Зараз покупці демонструють мультиканальный досвід. Їм подобається попередній пошук робити в Інтернеті, дивитися мобільну версію, а потім купувати товар в магазині. Іноді одні і ті ж клієнти, що купують в Інтернеті, що в роздрібі. Це залежить від потреб клієнта", - розповідає директор з маркетингу мережі магазинів Comfy Наталія Кошова.

Відео дня

"Покупець може зробити як замовлення в магазині, так і оформити через сайт в тому ж магазині і отримати доставку додому. Він може замовити товар з дому, а забрати в магазині. Якщо говорити про те, звідки ми найбільше отримуємо замовлень, то це роздріб. Він складається як з офлайн-покупців, які прийшли в магазин і відразу ж купили товар, і з тих людей, які прийшли в магазин, проконсультувались і купили через сайт. На другому місці – чисті онлайн-замовлення. І на третьому – замовлення по телефону", -- розповідає Дмитро Басов, генеральний менеджер мережі магазинів MOYO.

З початку року обсяг електронної торгівлі, тобто продажу в Інтернет, зріс в Україні на 400 млн євро і досяг 1,4 млрд євро.

"Якщо ми розглянемо ринок продажу побутової електроніки та комп'ютерної техніки за останні 5 років, то частка продажів в Інтернеті зросла приблизно в три рази - з 11-12 до 24-25%. Це офіційні дані, які зроблені на основі досліджень GfK, -- каже власник мережі магазинів "Фокстрот" Валерій Маковецький. -- Основна причина - світ змінюється, технології змінюються, швидко росте і поліпшується інфраструктура, пов'язана з комп'ютерами, смартфонами, планшетами. Все ж таки в Інтернеті, якщо ви хочете купити конкретний товар, ви можете знайти все. На українських інтернет-магазинах або якихось закордонних майданчиках".

Третя причина - люди зайняті, багато працюють, багато хто працює на двох-трьох роботах. Багато часу займає транспорт. Тобто купуючи в Інтернеті, ви економите час, відзначає Маковецький.

Наприкінці вересня президент підписав закон «Про електронну комерцію», що на думку учасників ринку дає додаткові можливості і стимули для розвитку продажів в Інтернет, йдеться в програмі.

Втім, експерти розійшлися в думці про перспективи інтернет продажів в країні. Так власник мережі магазинів "Фокстрот" відзначає, що якщо подивитися на світові тренди, то в середньому до 30% продажів відбуваються в Інтернеті. «У нас частка продажів близько 24-25% на сьогоднішній день. Я думаю, що ми теж будемо наслідувати ці тренди», -- зазначає Маковецький.

Гендиректор мережі магазинів Ельдорадо Сергій Цибульський в свою чергу розповідає про стримуючий факторі для зростання торгівлі в Інтернет. «Дуже невелика кількість - до 5% - транзакцій, пов'язаних з онлайн-сценаріями, здійснюється за допомогою кредитної карти. Це поведінково незрілий сценарій для наших людей, -- зазначає Цибульський. - Зростання онлайнового сегмента багато в чому стримується цим фактором. Наскільки швидко люди будуть звикати користуватися кредитною картою, а тим більше користуватися в онлайні, ніхто сказати не може. Тому до яких розмірів дійде онлайн-ринок в електроніці теж передбачити складно».

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Також у програмі дивіться радник з питань приватизації стратегічної групи радників Кабміну - Андрій Бойцун і директор Центру економічної демократії Роман Скляров обговорюють, що можна зробити з корупцією в Україні.

Майкл Щур оглядає економічні події.



Показати ще новини
Радіо NV
X