Уряд задумався про повне зняття монополії на залізничні вантажоперевезеннях

7 вересня 2018, 13:11

Кабінет міністрів розглядає можливість провести дерегуляцію у сфері вантажної залізничної тяги, щоб допустити приватний бізнес до роботи на коліях Укрзалізниці.

Про це заявив прем'єр-міністр Володимир Гройсман, передає Інтерфакс-Україна.

"Є ще одне питання - це аналогічна дерегуляція, яку ми зробили по вагонах, щоб зробити і по флоту, щоб дати можливість запустити приватну тягу на перевезеннях", - сказав він, відповідаючи у Верховній Раді під час запитань до уряду.

Відео дня

Прем'єр зазначив, що в результаті дерегуляції вагонів були зрівняні умови використання приватних вагонів і вагонів, що належать Укрзалізниці, тоді як раніше вартість користування вагонами УЗ була штучно занижена, що викликало збитки підприємства, корупцію і перешкоджало розвитку приватного парку.

За його словами, в цьому році буде побудовано понад 10 тис. вагонів.

Водночас Гройсман наголосив на необхідності дотримуватися принципу "не нашкодь" в питанні дерегуляції тяги.

"Ми зараз над цим працюємо, щоб, можливо, залишити в тарифі інфраструктурну складову, щоб Укрзалізниця могла обслуговувати шляхи, енергетику і нові [вагони] будувати, а флот пересував би, так би мовити, за свої накладні витрати. Це наше зараз завдання", - сказав глава уряду.

В останні місяці вантажовідправники часто критикують Укрзалізницю за неможливість забезпечити необхідні перевезення і просять уряд терміново втрутитися в ситуацію.

Раніше глава Укрзалізниці Євген Кравцов в інтерв'ю Радіо НВ пояснював, що причиною такої ситуації є саме дефіцит тяги (електровозів), а не вантажних вагонів.

Показати ще новини
Радіо НВ
X