Україну порівняли за розмірами рекламного ринку з провідними країнами – інфографіка
Гірка правда цього торжества капіталізму полягає в тому, що український ринок реклами все ще надзвичайно малий. Він в 50 разів тонше німецького, в 12 – російського, вчетверо менше польського і втричі нижче самого себе зразка 2013 року.
Поки ми можемо змагатися хіба що з Казахстаном.

Якщо і далі ми збираємося рости такими ж темпами, то рекламного рівня 2013 року досягнемо до 2029-го, а дно кризового 2009 року здатні пробити в 2019-му. Таке світле майбутнє. Але і сіре сьогодення теж потроху прояснюється.
Локомотивом цього прориву стали телебачення та інтернет, які консолідували 80% усіх рекламних бюджетів. І вони ростуть. «Я б сказав, що відновлюються, – обережно каже Максим Лазебник, голова ВРК. – Це теж позитивний процес. Ми цьому раді».
Це не означає, що паперові носії вмирають. У Німеччині, наприклад, друкована преса на рекламному ринку №1, і її частка становить 36%. Правда, це єдиний подібний приклад перемоги читачів над глядачами.
Традиційно друковане слово контролює до 20% ринку реклами в ситих економіках, куди прагне Україна, і 5-10% в тих, що недоїдають, де вона реально і перебуває.
Докладніше читайте у свіжому номері журналу Новое Время №4 від 3 лютого
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.