Українці збільшили використання поштових послуг майже на 40% - інфографіка
Про це у своєму щорічному дослідженні ринку повідомляє Українська Асоціація Директ Маркетингу (УАДМ).
Так, обсяг ринку за 2015 рік зріс на 1,48 млрд. грн. і склав в цілому 5,30 млрд. грн. На відміну від динаміки 2014 року, коли внутрішні відправлення скоротилися на 1,6% а міжнародні збільшилися на 10%, темп зростання внутрішнього ринку в 2015 році перевищує темп зростання міжнародних в два з половиною рази. Внутрішні відправлення в 2015 році становлять 3,83 млрд. грн., міжнародні - 1,45 млрд. грн.
Ринок внутрішніх відправлень в 2015 році відзначається стрибком тарифів на доставку. За різними оцінками, в зв'язку з падінням гривні і збільшенням транспортних витрат абсолютна більшість компаній підняли ціни від 20 до 45%, не виключаючи національного оператора УДППЗ Укрпошта.
Міжнародні відправлення в натуральному вираженні росли в минулому році не суттєво (на 5%), в основному за рахунок трафіку з Китаю. Крім Китаю популярними напрямками як і раніше залишаються країни СНД, Європи і США.
