Український стартап залучив $1 млн від великої інвесткомпанії
"У закордонних аналогів ланцюжок продажу авто розділений на кілька етапів, якими найчастіше керують різні компанії. Ми ж пропонуємо супровід повного циклу продажу авто - від попередньої оцінки на сайті до продажу", - пояснив Олег Скрипниченко, співвласник і головний виконавчий директор компанії.
За його оцінками, за минулий рік в Україні було здійснено 350-450 тисяч угод купівлі-продажу авто. eTachki має зробити цей ринок більш цивілізованим і допомогти власникам продавати свої автомобілі дорого і швидко.
Раніше повідомлялося, що сервіс продажу автомобілів на аукціоні за 30 хвилин запровадив український проект eTachki.ua за підтримки фонду TAVentures