Український стартап з пошуку клієнтів виходить на англомовні ринки
Про це пише AIN.
Наразі LeadScanr вміє моніторити Twitter на предмет повідомлень англійською мовою, в яких користувачі шукають фахівців з трьох галузей - розробників, копірайтерів та дизайнерів.
Пізніше команда планує розширити тематики, а також перелік соціальних мереж для пошуку.
Офіси за кордоном стартап відкривати не буде, оскільки всіх користувачів все одно знаходить в онлайні. Наразі над удосконаленням сервісу працює розподілена команда з Києва, Москви, Маніли і Торонто.
- Читайте також: Український освітній стартап залучив $150 тисяч інвестицій
Як розповідає автор, для англомовного ринку LeadScanr буде працювати за моделлю передплати, яка відрізняється від поточної ціни Лідсканера: це 49 доларів за місяць для індивідуальних користувачів, яким потрібні клієнти з однієї галузі, і 129 доларів на місяць для агентств, які шукають відразу в декількох галузях.
"Сервіс використовує технології лінгвістичного аналізу і машинного навчання: це дозволяє виділяти з загального потоку повідомлень ті, які містять "інтент" (тобто намір купити послугу або товар)", – йдеться у повідомленні.
Зауважимо, що сервіс вже кілька років поспіль працює на російськомовному ринку.Наразі він знаходить близько 10 000 лідів в місяць для 20 галузей, таких як медичні і юридичні послуги, пошук одягу та аксесуарів, організація заходів і т.д.
Нагадаємо, сервіс автоматичної розсилки персональних листів Replyapp.io українця Олега Белозора привабив ІК Digital Future, яка понад рік домовлялися із творцем, аби вкласти 400 тисяч доларів інвестицій у проект.