Український стартап PromoRepublic отримав 500 тис. євро інвестицій

12 липня 2016, 12:41
446
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Стартап тільки вийшов на ринок США, але вже зумів залучити більше сотні клієнтів, що готові платити

Фото: ain.ua

Український стартап PromoRepublic отримав 500 тис. євро інвестицій і запустився в США

Про це повідомляє AIN.

Це сервіс, який допомагає малому, середньому бізнесу і маркетологам створювати контент для соціальних мереж.

У цьому раунді команді вдалося максимально не розмивати частку засновників і попередніх інвесторів. Кошти були отримані за схемою convertible loan і їх частка буде залежати від оцінки компанії в кінці року.

Інвестиційний раунд проходив у два етапи. На першому в грудні 2015 року проект отримав 100 тис. євро від інвестора Пекки Koskinen, венчурного фонду Vendep та фонду інноваційного розвитку Tekes.fi.

Ці кошти були витрачені на підготовку до запуску на ринку США: перевірку каналів дистрибуції, вивчення попиту, поїздки в Америку для спілкування з місцевими підприємцями, клієнтами і партнерами.

"Ми побачили, що в США достукатися до малого бізнесу безпосередньо дуже складно - забиті всі канали, але сильно розвинений сегмент маркетологів-фрілансерів. І ми вирішили сфокусуватися на цьому вузькому сегменті і відшліфували продукт під їх потреби", - говорить співзасновник стартапу Максим Печерський.

Для американського ринку стартап зробить акцент на розвитку свого основного сервісу: технології створення контенту для соціальних мереж на базі свят, історичних фактів, місцевих подій і поточних трендів.

За словами Печерського, стартап тільки вийшов на ринок США, але вже зумів залучити більше сотні клієнтів, що готові платити. Команда також планує інтегрувати свій продукт з великими маркетинговими сервісами на зразок Hootsuite, HubSpot, Buffer та ін.

Другу частину раунду закрили минулого тижня. Лід-інвесторами виступили фінський інвестор Сампо Парккинен і український венчурний фонд Digital Future, сівінвесторами стали Пекка Коскінен, а також фонди Vendep і Tekes. Загальна сума другій частині - 400 тисяч євро.

Якщо стартап досягне певних показників прибутку і якості клієнтів, інвестори проведуть третю частину раунду - follow-up фінансування від Tekes до 1,25 млн євро на маркетинг і продажі.

"Спрацювало те, що ми називаємо "приміряти бізнес на себе": ми показали інструмент PromoRepubliс своїм маркетологам, і вони сказали "це якраз те, що потрібно для вирішення щоденних завдань",- говорить CEO інвестиційної компанії Digital Future Олексій Вітченко.

Нагадаємо, раніше український стартап, додаток для запуску живих аудиотрансляций одним кліком Roopor, обійшов 6 тис. конкурентів і отримав золото на конкурсі Publicis90 і 100 тис. євро інвестицій.

Також ще один український стартап, Ecoisme, виграв 100 млн євро в конкурсі найбільшого енерговиробників Франції.

Зверніть увагу

4 січня, 09:45
Лонгріди
thumb img
Спецпроект
29 грудня 2018, 22:38
Лонгріди
thumb img
Спецпроект

Вибір редакції

Країни

Сьогодні, 08:43

article_img
Звести прогрес нанівець. ВООЗ назвала топ-10 загроз здоров’ю людства
Країни

Сьогодні, 11:03

article_img
Сурогатне материнство. Чому британці їдуть по дитину за кордон, в тому числі в Україну
Політика

Сьогодні, 09:25

article_img
Головне зі скандального розслідування НВ про Коломойського: від бізнес-імперії в США до сина-баскетболіста

Головне

Події

Сьогодні, 01:52

article_img
Міжнародні експерти зняли з конкурсу до Антикорупційного суду вісьмох кандидатів
Країни

Сьогодні, 21:45

article_img
У США пройшов найбільший протестний рух - Жіночий марш
Політика

Сьогодні, 09:25

article_img
Головне зі скандального розслідування НВ про Коломойського: від бізнес-імперії в США до сина-баскетболіста