Український стартап отримав 100 тис. євро інвестицій на міжнародному конкурсі
Проект обійшов 6 тис. конкурентів і став єдиним переможцем із країн СНД і Східної Європи, йдеться в повідомленні прес-служби.
Roopor – це додаток для запуску живих аудіотрансляцій одним кліком. Фактично, програма поєднує функціонал класичного подкасту і сервісу відеострімінгу.
"Із допомогою Roopor можна створювати власні аудіотрансляції з лекцій, музичних концертів, інтерв'ю, подій, а також приєднуватися до стрімів інших користувачів", – коментує Антон Гребенніков, співзасновник стартапу Roopor.
До свого 90-річчя великий світовий рекламний холдинг Publicis Group оголосив конкурс діджитал-проектів та стартапів Publicis90. 90 проектів, які подолали 3 етапу відбору, і мають найвищі шанси бути реалізованими і затребуваними на ринку, отримали інвестиції в розмірі від 10 до 500 тисяч євро і менторство з боку Publicis Group.
Зараз команда стартапу Roopor тестує і допрацьовує прототип програми. Попереду –розробка та запуск програми.
Нагадаємо, раніше український стартап Ecoisme виграв 100 млн євро в конкурсі найбільшого енерговиробників Франції.