Український IT-проект Roopor виграв 100 тисяч євро на міжнародному конкурсі
Про це пише Ain.ua.
У конкурсі брали участь 6 тисяч команд з усього світу, проте переможцями стали лише 90 проектів, серед яких український сервіс живих аудіотрансляцій. Український проект став єдиним переможцем з країн СНД і Східної Європи. Решта переважно із США і країн Євросоюзу.
Roopor розроблений в 2016 році рекламним агентством Yarche. Сервіс дає можливість запускати живі аудіотрансляції одним кліком.
Нагадаємо, Publicis90 - конкурс, ініційований однією з найбільших в світі медіагруп Publicis. Компанія оголосила, що вибере 90 IT-стартапів з усього світу і надасть їм фінансування в розмірі від 100 тисяч до 500 тисяч євро.
Зауважимо, раніше український стартап Ecoisme виграв 100 тисяч євро у конкурсі найбільшого енерговиробника Франції.