Український агрохолдинг виграв суперечку у голландських рекламістів

31 серпня 2016, 09:52
Рекламний ролик, знятий Партією тварин про продукцію компанії Миронівський хлібопродукт (МХП), визнали в Нідерландах таким, що не відповідає кодексу про рекламу

Як повідомляє ЛІГА.net., в квітні цього року Партія тварин Нідерландів опублікувала рекламу, в якій заявила що, компанія МХП не дотримується європейські правила захисту тварин.

Відео дня

МХП за відповіддю у кишеню не ліз - одразу подав скаргу в Нідерландський Комітет з питань Рекламного кодексу (Reclame Code Commissie).

9 серпня Комітет з питань Рекламного кодексу прийшов до висновку, що реклама дійсно порушила положення 2 ст. Нідерландського кодексу про рекламу.
Комітет дав рекомендацію Партії тварин і GUE / NGL більше не проводити рекламну кампанію таким чином.

МХП - вертикально інтегрована компанія. Серед напрямків діяльності - рослинництво, птахівництво і м'ясопереробка. Земельний банк МХП становить близько 370 тис.га. На ринку холдинг представлений торговими марками Наша Ряба, Легко!, Дружба народів, Бащинський, "Європродукт", Сертифікований Ангус, Фуа Гра

Показати ще новини
Радіо NV
X