Не більше двох років на одному місці. Як українські міленіали ставляться до роботи і чого вони бояться — інфографіка

6 вересня 2020, 10:29
NV Преміум

Українські міленіали, як і представники покоління Z, розчаровані підприємництвом і не вважають, що бізнес змінює світ на краще.

Про це пише журнал НВ, посилаючись на дані глобального дослідження, проведеного міжнародною консалтинговою компанією Deloitte.

Три роки тому 76% респондентів у віці до 40 вважали, що бізнес змінює світ на краще. Зараз же серед міленіалів таких 41%, а у поколінні Z — 43%. (Deloitte, вивчаючи молоде покоління, дотримується таких часових рамок: міленіал — людина, народжена з 1983 по 1994 рік, а покоління Z — це люди, народжені з 1995 по 2003 рік).

Відео дня

При цьому 40% українських міленіалів, згідно з дослідженням Deloitte, не планують працювати на свого роботодавця довше двох років. Покоління Z ще більш легковажні: половина його представників зізналися, що хотіли б змінити роботодавця протягом двох років. Втім, торік таких було 61%.

Показати ще новини
Радіо NV
X