Втрати через блекаут, інфляційні очікування та середній чек. Головні тренди на ринку ритейлу — прогноз на 2023 рік

12 січня, 07:32
Сюжет
Ексклюзив NV
Покупці стали рідше заходити до магазинів (Фото:Neil Hall / Reuters)

Покупці стали рідше заходити до магазинів (Фото:Neil Hall / Reuters)

Середній чек зростає, кількість трансакцій — зменшується, покупці шукають знижки, а магазини підраховують втрати через блекаут. Що чекає на ринок ритейлу у 2023 році?

Ритейлери повертаються до активної роботи. Якщо у березні минулого року, за місяць після повномасштабного російського вторгнення, у Києві працював тільки кожен другий магазин, то в жовтні — вже 90% від їхньої довоєнної кількості, йдеться у дослідженні NielsenIQ Ukraine та RAU. На заході країни число торгових точок зросло на 4%, а от на сході, де йдуть активні бойові дії, — магазини зачиняються. Тут їх працює лише 9% від довоєнної кількості, хоча у березні було 42%. Сумарно в жовтні 2022 року в Україні працювало 9,4 тис. торгових точок, що на 13% менше порівняно із лютим.

Відео дня

Що відбуватиметься у 2023 році? NielsenIQ Ukraine та RAU підготували звіт про головні тренди на ринку ритейлу. NV Бізнес виділив головне.

Цінові акції

Показати ще новини
Радіо NV
X