У Росії максимально підвищили тариф на імпорт залізничних вантажів з України

0 коментувати
Монополія має право підвищувати тариф до 13,4% або давати знижку до 25%

Монополія має право підвищувати тариф до 13,4% або давати знижку до 25%

ВАТ РЖД вводить максимальний підвищуючий коефіцієнт у 13,4% до тарифу на імпорт вантажів з України

Про це пише російський Коммерсантъ.

Нові правила стосуються перевезень через сухопутні прикордонні переходи Московської і Південно-Східної залізниць. Надбавка набуде чинності в "установленому порядку", тобто через 30 днів з моменту публікації (протокол у корпоративному виданні ВАТ РЖД датований 11 листопада). Це максимальна надбавка, передбачена "тарифним коридором": монополія має право підвищувати тариф до 13,4% або давати знижку до 25%.

У ВАТ РЖД пояснили, що рішення прийнято "з метою раціонального розподілу вантажопотоків у західній частині мережі залізниць". Обсяги і типи перевозяться за цими напрямками вантажів у компанії не розкрили.

Зазначається, що рішення про надбавку до тарифу торкнеться вантажоперевезень через прикордонні переходи Харківської, Сумської, Чернігівської областей, але не перевезень з територій так званих ДНР і ЛНР.

На думку російських експертів, нова надбавка позначиться в основному на обсягах імпорту українського щебеню, який конкурує з карельським і уральським, і, відповідно, торкнеться в основному будівельну галузь. Глава Infoline-Аналітика Михайло Бурмістров каже, що обсяг імпорту за даними напрямками в РФ - 0,6-0,8 млн т на місяць, з них 85-90% - будівельні вантажі, 6-9% - металургійні. За його розрахунками, ця надбавка може принести додатковий дохід ВАТ РЖД в 25-35 млн руб. ($390-550 тис.) в місяць.


Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Економіка ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: