Tesla в списку найпроблемніших машин у США і автопілот з інфрачервоним зором – світові автоновини

28 жовтня 2016, 17:57
Компанія Ілона Маска Tesla Motors вперше потрапляє в список найненадійніших машин в Америці. Власники кросовера Tesla Model X зазначають, що автомобіль був запущений у виробництво з великою кількістю проблем

1 Tesla потрапила в список найбільш проблемних автомобілів в США

Американське видання Consumer Reports опублікувало щорічний рейтинг найненадійніших автомобілів, куди вперше потрапила компанія Tesla Motors, зайнявши 25 місце.

Відео дня

У 2016 році Consumer Reports вивчило близько півмільйона машин, дані про які були надані читачами видання. Загалом у дослідженні взяло участь близько 300 моделей, що випускаються з 2000 по 2016 рік.

У дослідженні відзначають, що кросовер Tesla Model X був запущений у виробництво з великою кількістю проблем. Серед яких, трапляються часті збої в роботі задніх електричних дверей "крила сокола". Крім цього, власники скаржилися на випадки протікання води в салон і постійні помилки в роботі кліматичної установки і мультимедійної системи.

При цьому Consumer Reports зафіксували збільшення рівня надійності в 2016 році іншої моделі американської компанії Model S. Раніше власники електромобілів часто скаржилися на роботу силової установки, обладнання для підзарядки батарей, а також на якість складання.

Варто відзначити, що перше місце в рейтингу надійності знову посіла японська компанія Lexus. Яка залишається лідером вже четвертий рік поспіль. Друге місце, як і раніше, залишається за Toyota. А на третю сходинку піднявся американський бренд Buick, який поліпшив свій минулорічний результат на чотири позиції.

2Toyota відкликає близько 6 млн автомобілів по всьому світу

Японська компанія Toyota оголосила про великомасштабне відкликання автомобілів через подушки безпеки фірми Takata. Про це повідомляє The Wall Street Journal.

У рамках сервісної кампанії будуть відкликані автомобілі таких моделей, як Corolla, Vitz і Yaris. Випуск яких був з травня 2000 року до листопада 2001 року, а також у квітні 2006 року і в грудні 2014 року.

Загалом під відкликанна потрапляють близько 5,8 млн автомобілів. З яких майже 1,5 млн підлягають відкликанню в країнах-учасницях Європейського Союзу, ще 1,16 млн будуть відкликані на рідному ринку компанії і понад 800 тис. машин - в КНР. Всі інші автомобілі будуть відкликані в Сінгапурі, країнах Близького Сходу, Південної і Центральної Америки, а також у країнах африканського континенту.

Варто зазначити, що 20 тис. машин з цих 5,8 млн в 2010 році вже проходили процедуру заміни дефектної подушки безпеки на справну. Але згодом фахівці Toyota з'ясували, що в їх конструкції не застосовувався осушувальний агент, який мав запобігти намоканню піропатрона.

Тому наразі немає жодних підстав вважати, що вони не становлять небезпеку для водіїв і пасажирів, відзначають в компанії.

Нагадаємо, дефект газогенератора подушок безпеки фірми Takata призводить до того, що при активації піропатрон, в якому використовується надмірно сильна речовина – нітрат амонію, розриває корпус газогенератора і вистрілює металевими осколками корпусу в салон. Через цей дефект у всьому світі загинули не менше 16 людей.

poster
Дайджест NV Преміум
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

3 Volkswagen виплатить $14 млрд за дизельгейт у США

Німецький автовиробник Volkswagen виділить на врегулювання дизельного скандалу в США 14,7 млрд доларів, повідомляє видання The Wall Street Journal.

Ці гроші підуть на виплати американським власникам машин німецького бренду і також місцевій владі. Суд постановив компанії викупити майже півмільйона машин з 2-літровими дизельними моторами.

Ця угода стала черговим кроком на шляху врегулювання дизельгейту, який стався восени 2015 року. На той момент було відомо, що програмне забезпечення в автомобілях Volkswagen з дизельними двигунами було налаштоване так, щоб обходити в США екологічні тести для вимірювання рівня шкідливих речовин у вихлопних газах.

Згідно з умовами угоди, власники дефектних автомобілів можуть зажадати від німецької компанії викупити їхню машину за тією ціною, яка була на них у вересні 2015 року. За попередніми оцінками, залежно від моделі машини, року випуску, пробігу та загального стану сума викупу може скласти від $12,5 тис. до $44 тис. Крім цього, автовласники, які купили машину в кредит, можуть розраховувати на додаткову виплату (в розмірі до 30% від вартості машини) на погашення боргу перед банком. Тим, хто купив машину в кредит безпосередньо у Volkswagen, борг просто пробачать.

Автомобілі, які власники не захочуть продавати, Volkswagen зобов'язується відремонтувати, забезпечивши справну роботу системи очищення вихлопних газів.

Варто також відзначити і той факт, що всі власники машин, яких торкнувся дизельний скандал, отримають від Volkswagen особливу компенсацію в розмірі від $5 тис. до $10 тис.

4 У машин з автопілотом з'явиться інфрачервоний зір

Ізраїльська компанія Oryx Vision почала розробку системи інфрачервоного зору для автономних автомобілів. Про це повідомляє портал Motor Page.

Серед розробників систем автопілота є думка, що існуючих систем комп'ютерного зору, які не обмежуються одними лише оптичними камерами, вже недостатньо для орієнтації автомобіля в просторі. Тому, опади, туман і відсутність освітлення – три головні проблеми, до яких схильні оптичні камери, радари і лідари (визначає світло і відстань).

Oryx Vision пропонує додати до всіх наявних датчиків ще й систему інфрачервоного зору. Компанії стверджують, що чутливість подібної системи не знижується від потрапляння на сенсори прямого сонячного світла, а також набагато краще від наявних систем працює за поганої погоди.

Очікується, що серійна версія системи інфрачервоного зору буде працювати на відстані до 150 метрів, а її роздільна здатність в 50 разів більшп, ніж у найсучасніших лідаров, що використовуються в автомобілебудуванні.

Вартість такої системи становитиме від $100 до $250. За словами керівника Oryx Vision Ренні Велінгштейна, для повноцінної роботи безпілотному автомобілю знадобиться кілька таких пристроїв. Їх кількість залежить від автономності системи: для систем напівавтономного управління (які здатні виконувати тільки обмежена кількість маневрів) достатньо буде двох інфрачервоних датчиків. А на повноцінний безпілотний автомобіль потрібно буде встановити від 4 до 8 таких пристроїв.

5 JLR і Ford візьмуться за створенням "товариських" машин

Британська група Jaguar Land Rover (JLR) вирішила почати розробку автомобілів, які можуть обмінюватися інформацією з іншими машинами і об'єктами дорожньої інфраструктури. Робота ведеться з компанією Ford, Tata та її європейським технічним центром, повідомляє видання Motor.

Нагадаємо, група Jaguar Land Rover до 2008 року належала компанії Ford, поки її не придбала індійська компанія Tata Motors.

Докладніші подробиці проекту поки не розголошуються.

У JLR відзначили лише те, що буде створено близько 100 тестових машин, які здатні взаємодіяти з іншими об'єктами і машинами з автопілотом. Час проведення тестів триватиме близько чотирьох років.

За словами керівника відділу досліджень JLR Тоні Харпера, основна мета компанії полягає в тому, щоб передавати водіям необхідну їм інформацію в найбільш слушний для цього час. “Тому співпраця з іншими автовиробниками є невід'ємною частиною процесу розробки „товариських“ машин», — пояснив Харпер.

Утім, JLR і Ford — не єдині компанії, які займаються створенням автомобілів, здатних обмінюватися інформацією з іншими об'єктами. Аналогічні машини розробляють Toyota, Mercedes-Benz і General Motors. У той час як Mazda розробляє систему, яка дозволить автомобілям отримувати дані від трамваїв.

Показати ще новини
X