Світові автоновини: Tesla йде на рекорд, а в Сінгапурі тестують таксі на автопілоті
1Електромобіль Tesla став найшвидшим серійним автомобілем
Днями американський автовиробник Tesla Motors представив нову версію електромобіля Model S P100D з повним приводом, швидкісним режимом Ludicrous і акумулятором збільшеної місткості.
Ця модель стала третьою в світі серед коли-небудь випущених серійних автомобілів за динамікою розгону. Прискорюється Tesla в режимі Ludicrous від 0 до 96 км/год всього за 2,5 секунди.
До її появи найшвидшими автомобілями вважалися LaFerrari і Porsche 918 Spyder. Однак їх тираж був обмежений, і вони коштували астрономічних грошей. А зараз вже і зовсім не випускаються. Варто врахувати, що гібридні суперкари розраховані всього на двох чоловік. В той час, як у Tesla є місця для п'ятьох дорослих людей в салоні і два місця для дітей.
За допомогою батареї на 100 кВт запас ходу електромобіля тепер збільшився до 613 км. Цю ж батарею планується встановлювати і на Tesla Model X. У результаті модель стане найшвидшим повнорозмірним електричним кросовером в світі. Tesla Model X P100D з режимом Ludicrous буде розганятися до 96 км на годину за 2,9 секунди та матиме запас ходу до 542 км.
Для клієнтів Tesla, які вже замовили собі P90D Ludicrous, але не встигли отримати електромобіль, існує можливість поліпшити своє замовлення до 100 кВт за $10 тис. Нинішні власники P90D Ludicrous можуть встановити собі 100-кіловатний пакет за $20 тис, а після їх 90-кіловатна батарея буде утилізована і перероблена.
2В Сінгапурі тестують таксі з автопілотом
25 серпня 2016 року компанія nuTonomy початку в тестовому режимі перевозити в Сінгапурі пасажирів на таксі, оснащених автопілотом. Про це повідомляє інформаційне агентство AP.
Це перший і єдиний сервіс в світі, зазначає керівництво компанії. Він діє з дозволу влади Сінгапуру.
Поки що nuTonomy вивела на вулиці тільки шість електромобілів на базі моделей Renault ZOE та Mitsubishi i MiEV. Ці машини можуть пересуватися по одному з районів у північній частині міста на площі близько 6,5 кв. км і зупиняються в суворо визначених місцях.
Електромобілі оснащені автоматизованим програмним забезпеченням, двома камерами спереду, а також шістьма приладами-лідарами, які отримують і обробляють інформацію про віддалені об'єкти за допомогою лазерів.
Під час поїздки в машині крім пасажирів перебувають дві людини – водій, який в екстреному випадку може прийняти керування автомобілем на себе і інженер, який стежить за роботою нових систем таксі.
На сьогоднішній день поїздки на автоматизованому таксі безкоштовні. У день запуску сервісу були записані десятки бажаючих покататися. Керівництво компанії розраховує, що в найближчі місяці число охочих проїхатися досягне кілька тисяч чоловік.

Завідувач виробництвом nuTonomy Даг Паркер зазначає, що компанія планує зі збільшенням використовуваних таксі на автопілоті скоротити парк звичайних таксі втричі (до 300 тис. машин). "Коли ви отримуєте можливість прибрати так багато машин з доріг, це створює багато можливостей. Ви можете будувати більш вузькі дороги і менші за площею паркування", - каже Паркер. За його словами, в перспективі це може змінить систему взаємодії людини з містом.
Нагадаємо, компанія nuTonomy була створена в 2013 році двома дослідниками з Массачусетського технологічного університету Карлом Іагнеммом та Еміліо Фраццолі. Сьогодні в штаті компанії налічується 50 осіб, а її офіси знаходяться в Массачусетсі і Сінгапурі.
Повноцінний парк автомобілів на автопілоті nuTonomy планує створити до 2018 року. На сьогоднішній день ведуться переговори про тестування подібного сервісу в містах США, Європи та Азії.
3Delphi і Mobileye створять систему автопілота для будь-якого автомобіля
Постачальники технологій і рішень для автомобільного сектора Delphi Automotive Plc і Mobileye NV створять альянс, щоб розробити повністю автоматизовану систему керування. Її можна буде використовувати в будь-яких марках автомобілів.
Компанії об'єднають зусилля для створення повністю автоматизованого рішення для автомобілів з можливістю швидкої інтеграції в різні автомобільні платформи для широкого кола клієнтів по всьому світу, говориться в прес-релізі Delphi.
Нова платформа буде представлена у 2017 році в Лас-Вегасі на міжнародній виставці споживчої електроніки. Вона стане доступною для використання тільки в 2019 році, заявляють в Delphi.
Mobileye - світовий лідер з випуску комп'ютерних відеосистем, картографії, локалізації та комп'ютерного осмислення процесів в автомобільній сфері. Delphi - лідер в сфері програмного забезпечення для автономного водіння, випуску сенсорів, а також системної інтеграції.
У тандемі ці компанії можуть створити першу в світі автоматизовану систему керування, яка буде заснована на ключових технологіях Mobileye і Delphi.
Нагадаємо, Delphi – це колишній підрозділ General Motors Co., і ізраїльська Mobileye в даний час постачає автовиробникам сенсори і програмне забезпечення, яке використовується при створенні окремих блоків програм розробки автономних автомобілів.
Акції цих компаній останнім часом дешевшають на тлі слабкої динаміки продажів автомобілів. А також автовиробники активно розробляють власні технології, повідомляє газета The Wall Street Journal. За останній рік акції Delphi подешевшали на 6%, а Mobileye - на 11%.
Mobileye і Delphi планують, що інтеграція готового рішення в автомобілі займе близько двох років. The Wall Street Journal пише, що машини, які будуть використовувати нову систему, з'являться на дорогах не раніше 2021 року.
4Volkswagen вирішив проблему з постачальниками
Цього тижня німецький автоконцерн Volkswagen і постачальники автомобільних комплектуючих ES Automobilguss і Car Trim після 19-годинних переговорів погодили умови відновлення поставок. Про це повідомляє німецьке видання Hannoversche Allgemeine.
У публікації видання відзначається, що сторони домовилися про довгострокове співробітництво, а поставки комплектуючих поновляться з понеділка.
Нагадаємо, 22 серпня концерн Volkswagen призупинив виробництво автомобілів на декількох заводах. Причиною тому послужило припинення поставок автомобільних компонентів з боку постачальників.
Через рішення компаній ES Automobilguss і CarTrim щодо припинення поставок оббивки сидінь і комплектуючих для коробок передач концерн в останні дні був змушений приступити до поступового згортання виробництва на своїх заводах і переведення працівників на скорочений робочий день. Очікувалося, що через конфлікт постраждають близько 28 тис. співробітників Volkswagen. Автовиробник також був змушений припинити випуск моделі Golf на заводі в Вольфсбурзі.
Раніше, компанії CarTrim і ES Automobilguss пояснювали припинення поставок комплектуючих тим, що Volkswagen нібито відмовлявся від виплати компенсації за анульований контракт. Наголошується, що йдеться про суму в розмірі 58 млн євро. Компанія відмовилася виплатити цю суму, вважаючи її необґрунтованою.
5Mercedes-Benz звільняє працівників в Бразилії через кризу
Німецький автовиробник Mercedes-Benz має намір скоротити 1,4 тис. робочих місць в Бразилії і запускає програму добровільного звільнення співробітників. Про це повідомляє аналітичний портал MarketWatch.
Скорочення відбудеться на підприємствах компанії в муніципалітеті Сан-Бернарду-ду-Кампу штату Сан-Паулу. Там в даний час працює близько 9 тис. співробітників.
Компанія пропонує грошову виплату в розмірі 100 тис. бразильських реалів ( близько $31 тис.) будь-якого працівника, який буде згодний на звільнення, незалежно від його посади і віку, йдеться в повідомленні компанії.
Підприємство компанії Mercedes-Benz в Сан-Бернарду-ду-Кампу випускає тільки вантажівки і автобуси. Падіння продажів, відсоток яких за січень-липень 2016 року склав 23% і 28%.
6Uber в першому півріччі отримав збиток в $1,27 млрд
Компанія Uber Technologies, яка створила популярний сервіс за викликом таксі, за підсумками першого півріччя 2016 року зазнала збитків у розмірі $1,27 млрд. Про це повідомляє Bloomberg з посиланням на джерела, знайомі з ситуацією.
Варто відзначити, що Uber Technologies не є публічною компанією, проте кожні три місяці під час конференц-call з інвесторами відкривають свої показники. За словами джерел агентства, фінансовий директор Uber Гаутам Гупта повідомив інвесторам, що збиток компанії в другому кварталі поточного року виріс. У теж час в США, де у Uber була прибуток у першому кварталі, компанія також зазнала збитків.
За підсумками першого кварталу збитки Uber без урахування оподаткування і інших виплат склали $520 млн. У другому кварталі збиток зріс до $750 млн. В тому числі близько $100 млн на основному ринку компанії в США. Це означає, що втрати Uber в першій половині 2016 року склали щонайменше $1,27 млрд, повідомляє агентство.
За даними джерел Bloomberg Гупта також повідомив інвесторам, що основна стаття витрат компанії — це виплати водіям Uber. Офіційний представник Uber дану ситуацію не прокоментував.
Експерти низки видань пов'язують збитки Uber з китайським ринком. На початку серпня 2016 року компанія оголосила про продаж операцій в КНР аналогічного китайському сервісу Didi Chuxing. За умовами операції Uber повинен отримає близько 6% об'єднаної компанії і буде володіти 17,7% привілейованого акціонерного капіталу.
Uber China працює в Китаї з 2014 року, але досі її діяльність не приносила прибутку. У лютому 2016 року компанія повідомила, що несе щорічні збитки в Китаї в розмірі $1 млрд у рік.
Нагадаємо, Uber – це міжнародний сервіс за викликом і оплати таксі з персональним водієм. Компанія надає послуги майже в 500 містах і більш ніж в 70 країнах. На території СНД Uber працює в Росії, Білорусії, Азербайджані, Казахстані і Україні.