Світові автоновини: Японія запустить безпілотне таксі до Олімпійських ігор, Google запатентував в США систему з розпізнавання поліцейських
Японія сконструює 3D-карти всіх швидкісних шосе до 2020 року
Місцеві автовиробники почали створення 3D-карт всіх швидкісних магістралей країни в рамках підготовки до Олімпійських ігор 2020 року, повідомляє японське інформаційне агентство Nikkei.
У рамках урядової програми Японії щодо підготовки до майбутніх Олімпійських ігор десять великих автомобільних компаній, в числі яких Mitsubishi, Toyota, Nissan, Honda, Mazda, Suzuki, Isuzu і компанія Zenrin (спеціалізується на картографії) створили спільне підприємство DynamicMapPlanning(DMP). Його фахівці будуть займатися створенням 3D-карт всіх швидкісних шосе в країні.
Наявність цих карт зробить усе 30 тис. км трас повністю придатними для руху машин з системами автономного управління.
Крім великої кількості датчиків (радарів, лідарів, камер тощо) ці системи будуть використовувати для пересування GPS-позначення і карти місцевості. Але, двовимірні карти не забезпечують всієї повноти інформації, яка необхідна для безпечного водіння. Системі повинна мати інформацію про розташування всіх стаціонарних об'єктів на дорозі, яка буде закладена в 3D-картах.
Спочатку DMP буде займатися складанням карт основних магістралей Японії (близько 300 км). Елементну базу для цих робіт надасть компанія MitsubishiElectricCorporation. Спеціальні автомобілі, які будуть оснащені величезною кількістю різноманітних датчиків, зберуть всю інформацію про дорогах – розташування розмітки, світлофорів, дорожніх знаків, пішохідних переходів і т. д.
Очікується, що всі роботи будуть завершені через чотири роки. І вже до початку Олімпійських ігор в Токіо урядом вже по оцифрованим трасах планує запустити безпілотне таксі.
Volkswagen та JAC будуть разом випускати електромобілі в Китаї
Німецький автомобілебудівний концерн Volkswagen AG минулого тижня оголосив про підписання протоколу про наміри з китайською компанією Anhui Jianghuai Automobile (JAC) з питання про випуск електромобілів в КНР.
У повідомленні Volkswagen говориться, що концерн розраховує на довгострокове партнерство з Anhui Jianghuai. А також ведуться переговори про створення спільного підприємства компаній.
Варто відзначити, що в рамках боротьби проти забруднення повітря уряд Китаю активно заохочує зусилля, які спрямовані на виробництво автомобілів на альтернативних видах палива.
Нагадаємо, Volkswagen вийшов на китайський ринок ще в кінці 1980-х років. Німецька компанія виробляє автомобілі в КНР спільно з двома китайськими партнерами - SAIC Motor і FAW Group.
Volvo буде створювати програмне забезпечення для безпілотників

Шведський автовиробник VolvoCars і шведська компанія Autoliv (займається розробкою електронних систем безпеки для автомобілів) оголосили про старт спільного проекту зі створення апаратного і програмного забезпечення для автономних автомобілів.
У рамках цього проекту планується, що шведські компанії створять спільне підприємство, фахівці якого, маючи в розпорядженні напрацювання Volvo і Autoliv, будуть займатися розробкою програмних систем і "залізної" бази для автомобілів з системами автопілота.
Штаб-квартира нового підприємства, яке почне свою роботу з 2017 року, буде розташовуватися в місті Гетеборг.
Зараз для підприємства основне завдання – це набрати команду з 200 інженерів, які будуть набрані з штатів материнських компаній. У майбутньому планується збільшити кількість співробітників в три рази.
Команду розробників очолить Денніс Нобеліус, який на сьогодні знаходиться на посаді керуючого директора в швейцарському підрозділі Volvo.
В майбутньому, програмне і апаратне забезпечення, яке буде створено в рамках цього проекту, буде використовуватися компанією Volvo для оснащення власних безпілотних автомобілів.А компанія Autoliv займеться його продажем іншим автовиробникам.
Google запатентував в США систему розпізнавання поліцейських машин на дорозі
Безпілотні автомобілі компанії Google тепер будуть обладнані системою, яка дозволяє визначити наближення поліцейської машини і своєчасно відреагувати - поступитися дорогою або зупинитися на вимогу поліції.
У патенті, який зареєстрований в США, описується методика, яка зможе розпізнавати проблискові маячки екстрених служб. Датчики системи будуть розрізняти червоний і синій колір, а також послідовність спалахів. Таким чином буде зрозуміло, що мають справу з поліцейською машиною.
Нова технологія дасть змогу встановити напрямок руху поліцейського автомобіля, а також визначить, чи вимагає ситуація відповідної реакції. Система зможе розпізнавати і машини швидкої допомоги. За умови, якщо в неї ввести дані про відповідну послідовність світлових сигналів.
Варто відзначити, що безпілотні автомобілі Google вже наїздили понад 1 млн миль по суспільних дорогах в тестових поїздках. Є інформація, що компанія веде переговори з британською владою про дозвіл використовувати безпілотні автомобілі. У Google вважають, що Великобританія є одним з лідерів у розробці відповідного законодавства.
Volkswagen не буде продавати дизельні машини в США
Німецький автовиробник Volkswagen має намір припинити американські продажі всіх своїх машин з дизельними моторами з 2017 року. Про це з посиланням на голову північноамериканського підрозділу німецького концерну Хінріха Вебкена повідомляє видання CarandDriver.
За словами Вебкена, потенціал дизельних машин Volkswagen на ринку США вичерпаний. "Ми не прогнозуємо подальше зростання популярності наших автомобілів з такими двигунами", — повідомив Вебкен. Топ-менеджер також підкреслив, що рішення про відмову від дизелів стосується лише марки Volkswagen і не відноситься до інших брендів концерну, а також до інших ринків, де дизельні машини сьогодні відіграють велику роль.
Автомобілі з дизельними моторами німецького бренду в США були представлені шістьма моделями - Jetta, Golf, GolfSportwagen, Passat, Beetle і Touareg. Перед початком дизельного скандалу, на частку цих машин припадало близько 20% всіх продажів в Америці компанії Volkswagen.
Нагадаємо, дизельний скандал (дизельгейт) розпочався у вересні 2015 року. Коли агентство з охорони навколишнього середовища США (EPA) звинуватило Volkswagen в шахрайстві з дизельними машинами. В яких програмне забезпечення під час тестів занижувало рівень викиду шкідливих речовин в декілька десятків разів.
У результаті переговорів, які тривали майже рік, влада США і керівництво Volkswagen досягли остаточної угоди. Загальна сума, яку концерн виплатить в рамках врегулювання дизельгейта, складе $15 млрд.