Світові автоновини: італійці в центрі дизельного скандалу, а в Китаї з'явиться конкурент Tesla
Американська автомобілебудівна компанія Ford Motor оголосила про відкликання 830 тис. своїх автомобілів і машин марки Lincoln у Північній Америці.
Причиною цього став дефект у замках дверей, через якмй може статися мимовільне відкривання під час руху.
За даними автовиробника, це вже призвело до ДТП, в якому постраждали люди.
Рішення торкнеться таких моделей, як Ford C-MAX (2013-2015 років випуску), Ford Escape (2012-2015), Ford Focus (2012-2015), Ford Mustang (2015), Ford Transit Connect (2014-2016) і Lincoln МКС (2015).
Автомобілі випускалися на заводах компанії в США. Виробник повідомляє , що проблема більш актуальна в регіонах із спекотним кліматом, зокрема американських штатів Алабама, Каліфорнія, Флорида, Невада, Техас.
За даними сервісної кампанії, автовиробник безкоштовно замінить дефектні замки дверей. Більшість машин з несправністю (767 тис. одиниць) були продані в США, решта 61 тис. автомобілів - у Мексиці.
Про проблеми в автомобілях для інших країн в компанії поки не повідомили.
2У Китаї випускатимуть конкурента Tesla
Китайська компанія LeEco повідомила про будівництво заводу з виробництва електромобілів у місті Хучжоу, провінції Чжецзян. Інвестувати у проект планується від $1,8 млрд до $3 млрд.
Будівництво заводу очікується в кінці цього або на початку наступного року. Згідно зі стратегічним планом компанії, на рік планується випускати близько 400 тис. нових автомобілів.
Новий завод LeEco - це частина серйозного проекту, спрямованого на розвиток екологічної кампанії зі створення безпечного для природи транспорту. До парку з виробництву увійде науково-дослідний центр, завод з виробництва акумуляторів, а також завод з випуску електромоторів.
У керівництво LeEco повідомили, що сьогодні компанія має 833 патенти, які пов'язані з електромобілями. Одним з вироблених LeEco електромобілів стане чотиридверна модель LeSee, яка буде конкурентом популярного електрокара Tesla Model S.
3Дизельгейт від Volkswagen докотився до Італії.
Німецький автовиробник Volkswagen зобов'язаний виплатити Італії штраф у розмірі 5 млн євро. Про це повідомляє італійське антимонопольне відомство.
Найбільша штрафна сума, яка передбачена законодавством, призначена у зв'язку з «неприпустимою практикою ведення бізнесу».
Влада Італії звинувачує Volkswagen у тому, що з 2009 року в країні продавалися автомобілі з дизельними двигунами. На яких було встановлене програмне забезпечення, яке занижувало дані про витрату палива і вихлоп шкідливих речовин. Тим самим, автомобіль не відповідав встановленим екологічним стандартам країни.

Нагадаємо, у вересні 2015 року влада США провела розслідування, після якого німецький автовиробник був змушений визнати, що в усьому світі було продано близько 11 млн забруднюючих автомобілів.
Зрештою забруднення відпрацьованими газами дизельних автомобілів Volkswagen у 40 разів перевищувало допустимі норми. У червні 2016 року Volkswagen був змушений заплатити в США майже $15 млрд за наслідки дизельного скандалу.
4Внаслідок смертельного ДТП у США перевірять 8 млн подушок безпеки
Національна адміністрація безпеки дорожнього руху США (NHTSA) проведе розслідування щодо виробника подушок безпеки ARC.
Приводом цього було ДТП, яке сталося в липні 2016 року в Канаді з участю автомобіля південнокорейського автовиробника Hyundai. Внаслідок аварії подушка безпеки не спрацювала і водій загинув.
Компанія ARC використовує у своїх подушках безпеки гібридну схему газоутворення. Внаслідок удару подушка безпеки наповнюється газом, який вивільняється виштовхувальним зарядом з твердого палива.
За даними NHTSA, в аварії за участю автомобіля Hyundai подушка безпеки не спрацювала через дефект газогенератора.
Варто зазначити, що пристроями ARC оснащуються автомобілі таких концернів, як General Motors, Hyundai Motor і Kia Motors, а також Fiat Chrysler Automobiles.
З 2004 року ці подушки безпеки були встановлені на 8 млн машин.
Нагадаємо, перше розслідування щодо компанії ARC було відкрито в липні 2015 року, коли через поломку подушок безпеки зазнали травм водії мінівена Chrysler Town & Country (2002 р. в.) і седана Kia Optima (2004 р. в.).
Reuters раніше повідомляло, що NHTSA розслідувала дефект в подушках безпеки японської компанії Takata. Які в окремих ситуаціях спрацьовували з надмірною силою і викидали в салон частини конструкції. На сьогодні відомо про 13 смертельних випадків і 100 випадків отримання травм, пов'язаних з несправним устаткуванням Takata. Небезпечні подушки безпеки фірми Takata встановлені на 100 млн машин у всьому світі.
5Приватні інвестори не зуміли врятувати легендарний Dodge Viper
Італійсько-американський концерн Fiat Chrysler Automobiles (FCA) заявив про припинення виробництва популярного спорткара Dodge Viper. Причиною для цього стали сучасні стандарти безпеки.
Серійне виробництво Dodge Viper завершується в 2017 році. Причиною такого рішення керівництва стали нові стандарти безпеки, ухвалені в США. Згідно з якими, з 2017 року всі автомобілі, представлені на американському авторинку, мають в обов'язковому порядку комплектуватися бічними подушками безпеки, чого не дозволяє зробити конструкція спорткара.
Легендарний спорткар протримався на конвеєрі 28 років і майже повторив історію позашляховика Land Rover Defender.
У світі знайшлися люди, готові викупити у концерну право власності на цей автомобіль і збирати його самостійно. Про це журналістам розповів відомий дизайнер і колекціонер Джеймс Глікенхаус, який був залучений як сторонній експерт у переговорах між офіційними представниками концерну FCA і приватною групою інвесторів. За його словами, інвестори виступили з пропозицією про викуп всіх прав на спорткар для організації власного серійного виробництва.
Окрім усього іншого, інвестори хотіли придбати і саме підприємство, де збирався Dodge Viper. На відміну від керівництва Jaguar Land Rover, яке відповіло категоричною відмовою на аналогічну пропозицію щодо позашляховика Defender, керівництво концерну FCA позитивно поставилося до пропозиції інвесторів. Однак, за словами Глікенхауса, угода з неназваних причин не відбулася.