Стартап для онлайн-продажів отримав $400 тисяч на розвиток

15 квітня 2016, 14:26
393
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Інвестиції засновники планують використати на збільшення продажів на західних ринках

Сервіс персоналізації рітейлу Softcube залучив $ 400 тис. інвестицій

Загальна суму капіталовкладень між собою поділили інвестиційна компанія Digital Future і приватний інвестор Олексій Кузнєцов. 

Softсube - це аналітичний сервіс, що обробляє різнорідні дані про покупців з метою точно задовольнити їхні запити. Традиційні дані з програм лояльності та історії покупок, об'єднані з кліками і переглядами товарів в онлайн-магазинах, допомагають створити детальний портрет кожного покупця.

"За останні два роки ми ретельно вивчили сегмент персоналізації і визначили своє місце тут. Те, що ми робимо, затребуване не тільки на локальному, а й на світовому ринку, тому Softcube буде в числі перших у своїй ніші", - прокоментував угоду СЕО Softcube Олег Лісів.


SoftCube - мультиканальний сервіс персоналізації роздрібної торгівлі з 50 + клієнтами в Європі і СНД. Компанія надає свої послуги з передплати, орієнтована на середній і великий ритейл як в онлайн, так і в офлайн сегменті. Співвласниками і засновниками компанії є хлопці із Дніпропетровська Олег Лісів і Роман Захаров.

Вибір редакції

Наукпоп

Вчора, 15:52

article_img
Кривавий Місяць. Сьогоднi на жителів Землі чекає незвичайне затемнення
Економіка

Вчора, 08:21

article_img
НВ назвало чотири наймасштабніших інфраструктурних проекти столиці
Мистецтво

Вчора, 10:58

article_img
Три сестри і зомбі. 5 кращих перекладів класики

Головне

Події

Вчора, 09:52

article_img
До ПЦУ від Московського патріархату перейшло вже 100 парафій - ЗМІ
Країни

Вчора, 01:18

article_img
Трамп запропонував "компроміс здорового глузду" для припинення "шатдауну", демократи відкинули його заздалегідь
Економіка

Вчора, 13:15

article_img
Інфраструктурний підйом. В Україні рекордними обсягами будують дороги, аеропорти, мости