Стартап для онлайн-продажів отримав $400 тисяч на розвиток

15 квітня 2016, 14:26
Сервіс персоналізації рітейлу Softcube залучив $ 400 тис. інвестицій

Загальна суму капіталовкладень між собою поділили інвестиційна компанія Digital Future і приватний інвестор Олексій Кузнєцов.

Softсube - це аналітичний сервіс, що обробляє різнорідні дані про покупців з метою точно задовольнити їхні запити. Традиційні дані з програм лояльності та історії покупок, об'єднані з кліками і переглядами товарів в онлайн-магазинах, допомагають створити детальний портрет кожного покупця.

Відео дня

"За останні два роки ми ретельно вивчили сегмент персоналізації і визначили своє місце тут. Те, що ми робимо, затребуване не тільки на локальному, а й на світовому ринку, тому Softcube буде в числі перших у своїй ніші", - прокоментував угоду СЕО Softcube Олег Лісів.


SoftCube - мультиканальний сервіс персоналізації роздрібної торгівлі з 50 + клієнтами в Європі і СНД. Компанія надає свої послуги з передплати, орієнтована на середній і великий ритейл як в онлайн, так і в офлайн сегменті. Співвласниками і засновниками компанії є хлопці із Дніпропетровська Олег Лісів і Роман Захаров.

Показати ще новини
Радіо НВ
X