Стартап для онлайн-продажів отримав $400 тисяч на розвиток

15 квітня 2016, 14:26
398
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Інвестиції засновники планують використати на збільшення продажів на західних ринках

Сервіс персоналізації рітейлу Softcube залучив $ 400 тис. інвестицій

Загальна суму капіталовкладень між собою поділили інвестиційна компанія Digital Future і приватний інвестор Олексій Кузнєцов.

Softсube - це аналітичний сервіс, що обробляє різнорідні дані про покупців з метою точно задовольнити їхні запити. Традиційні дані з програм лояльності та історії покупок, об'єднані з кліками і переглядами товарів в онлайн-магазинах, допомагають створити детальний портрет кожного покупця.

"За останні два роки ми ретельно вивчили сегмент персоналізації і визначили своє місце тут. Те, що ми робимо, затребуване не тільки на локальному, а й на світовому ринку, тому Softcube буде в числі перших у своїй ніші", - прокоментував угоду СЕО Softcube Олег Лісів.


SoftCube - мультиканальний сервіс персоналізації роздрібної торгівлі з 50 + клієнтами в Європі і СНД. Компанія надає свої послуги з передплати, орієнтована на середній і великий ритейл як в онлайн, так і в офлайн сегменті. Співвласниками і засновниками компанії є хлопці із Дніпропетровська Олег Лісів і Роман Захаров.

Лекція НВ

ВЕЛИКІ ГРОШІ З ЄВГЕНОМ ЧЕРНЯКОМ

Три години практичних порад та відповідей на будь-які питання від голови наглядової ради Global Spirit та автора популярного YouTube-каналу про бізнес та фінанси — Big Money

Докладніше

Вибір редакції

Компанії/Ринки

24 червня, 08:54

thumb img
Покупки в інтернеті: чому українські поштові компанії інвестують в швидкість доставки посилок
Економіка

Вчора, 09:00

thumb img
Митну службу очолить Максим Нефьодов. Як він планує її міняти
Економіка

24 червня, 09:00

thumb img
Страхи и надежды боссов

Стань автором

Якщо Ви хочете публікувати свої колонки на НВ Бізнес, напишіть листа на адресу:

kolonka@nv.ua