Це бета-версія нового сайту Нового Времени. Надсилайте свої зауваження на адресу newsite@nv.ua

Скаржитися на послуги столичного ЖКГ стане значно легше

30 серпня 2017, 15:29
432
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Фото:2017pik.pp.ua

У Києві запустили єдиний портал спеціалізованої диспетчерської з питань ЖКГ. На оновленому сайті можна лишити скаргу, з'ясувати причини відключення послуг та сплатити за комуналки

Про це на офіційному порталі повідомляє Київська міська державна адміністрація (КМДА).

За словами керівника Центральної диспетчерської служби з питань ЖКГ Олександра Поповцева, на сайт і із розширеним спектром сервісів віднині можна не лише дізнатися про причини відключення послуг і залишити заявку про аварійні ситуації, а й отримати інформацію про обслуговуючу організацію, наявність будинкового лічильника тепла, отримувати оперативні повідомлення на пошту та інше.

"Для початку роботи із сайтом необхідно авторизуватися. Якщо при реєстрації залишити електронну пошту, то надалі вам приходитимуть повідомлення про планові відключення послуг або про поточні відключення через аварійні випадки. У повідомленнях будуть відображені причини відключення і терміни відновлення послуги", - каже він.

Також на сайті можна, зазначивши номер особового рахунку, звірити та оновити показання квартирного лічильника та оплатити послугу.

У сервісі відображені будинки, які обслуговуються комунальними ЖЕДами або ті ОСББ та ЖБК, що уклали договір із службою. Тому, щоб користуватися сервісом, необхідно укласти відповідну угоду.

Приєднуйтесь до нашого каналу в Telegram

Найцікавіші статті та добірка важливих новин щовечора

Підписатися