Шість українських доріг передадуть в розстрочку приватним інвесторам — міністр інфраструктури
У рамках першої програми державно-приватного партнерства (ДПП) у дорожній галузі будуть реалізовані шість ділянок доріг.
Про це написав в Telegram міністр інфраструктури Владислав Криклій.
Мова йде про такі дороги:
- Харків-Дніпро-Запоріжжя (M-29, M-04, M-18)
- Бориспіль-Полтава (М-03)
- Херсон-Миколаїв (М-14)
- Київ-Житомир-Рівне (М-06)
- Ягодин-Ковель-Луцьк (М-07, М-19)
- Дніпро-Кривий Ріг-Миколаїв (M-04, H11)
«Спільно з Укравтодором, Світовим банком і Міжнародною фінансовою корпорацією (IFC) презентували їх сьогодні (29 жовтня. — ред.) 310 учасникам із 43 країн світу та 38 компаніям потенційних інвесторів. Автошляхи сполучають 10 областей України, і понад 12 мільйонів жителів точно зможуть на собі відчути покращення дорожньої інфраструктури», — додав Криклій.
Він підкреслив, що мова йде не про платні автошляхи, а про «дороги в розстрочку», коли держава залучає приватні інвестиції у будівництво, а інвестор реалізує проєкт за свої гроші та після здачі дороги в експлуатацію отримує платежі від держави.
За п’ять років президентства Володимир Зеленський хоче відремонтувати 24 тис. км доріг — тобто всі національні й міжнародні. У 2020 році Укравтодор розраховує отримати на ремонт та будівництво доріг 113 млрд грн. Більше ніж 90 млрд грн отримає саме держагентство, а решта коштів піде місцевій владі на дороги місцевого значення. У підсумку Україна отримає будівництво і ремонт 6,7 тис. км автодоріг, а також кілька великих мостів.